18

112 3 4
                                    

Sakuma Jirou × Kidou Yuuto?

🐧Sakuma po dołączeniu do akademii królewskiej od razu zwrócił uwagę na jednego z rówieśników. Nazywał się Kidou Yuuto, a chłopak widział w nim ideał. Czerwonooki widział tylko jego dobre i zadziwiające  cechy- był niezwykle inteligentny, wysportowany i tajemniczy co wydawało się Sakumie idealne. W klasie miał najlepsze oceny, prawie nigdy nie popełniał błędów. Miał dobry kontakt z każdą osobą z klasy i posiadał dużo fanek. W dodatku był kapitanem i taktykiem drużyny. Chodzący ideał...
Jirou najpierw chciał mu pokazać że może być lepszy, ale po miesiącu się poddał. Zrozumiał że nigdy mu nie dorówna i zaczął podziwiać go z oddali. Zapisał się do jego drużyny i stawał się coraz lepszy, jednak Kidou widział w nim tylko przyjaciela z klasy i drużyny (friendzone._.). 

🐧Gdy Sakuma był w szpitalu, Kidou przeniósł się do drużyny raimona, a chłopaka coś ukuło w sercu. Był zazdrosny o Endou i Gouenjiego bo to również dla nich kapitan zmienił drużynę. Postanowił, że bezwzględu na wszystko udowodni Yuuto iż jest lepszy i dlatego wrócił do Kageyamy. Po rozgrywce z byłym kapitanem wcale nie czuł się lepiej, ale przynajmniej zrozumiał że to było jedynie mocne zauroczenie. Po tych zdarzeniach starał się zapomnieć o miłości i związkach...

---

Challange day5:
Postać, którą mógłbyś mieć jako dziecko?

Szczerze, to albo Fudou albo Nagumo....
Oboje są chamscy (fudou bardziej), ale bardzo fajni, i uważam iż ciekawie byłoby ich mieć pod opieką.
A wy???

Headcanony + Inne | inazuma eleven Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz