2.Bölüm Okul Otobüsü

29 5 5
                                    

(Sonuna kadar okumanız tavsiye edilir)

8 Saat Sonra
Alışverişten çoktan geldik ben eşyalarımı yerleştirdim telefonumu şarja taktım yarın giyeceğim kıyafeti seçtim ve şuan yatağımda yarının hayalini kuruyordum çok eğelenecektim bulduğum not kağıdını unutmuştum bile.

Gün:Pazartesi
Saat:06.00
Alarmımın sesine uyandım yatakta bir kaç dakika telefon ile uğraştıktan sonra kalktım ve elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim dişlerimi fırçaladım yüzümü yıkadım ve odama tekrardan döndüm seçtiğim kıyafetleri giydim.
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

Valizimi alıp aşağı indim çok güzel pancake kokuyordu Şule abla(evimizin hizmetçesi)benim için kahvaltı hazırlamıştı oturup yemeğimi yiyordum bir yandanda son gündem haberlerine bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Valizimi alıp aşağı indim çok güzel pancake kokuyordu Şule abla(evimizin hizmetçesi)benim için kahvaltı hazırlamıştı oturup yemeğimi yiyordum bir yandanda son gündem haberlerine bakıyordum.

Öyle bir haber gördüm ki  nutkum tutuldu okulumuzdan Eda Yılmaz adlı bir öğrenci kaçırılmış en son 5 gün önce görülmüş bir ormanda haberi kapattım ve whatsappa girdim. Servisin gelmesine 20 dk vardı ilk önce Alya'ya nın odasına çıktım ve ona sarıldım çok derin uyuduğu için uyandırmadım sonra babam ve annemin odasına gittim babam uyanmıştı telefona bakıyordu annem ise uyuyordu babam beni fark edince annemi uyandırdı ve ikisi beraber kalktılar annem kaç dakika kaldığını sordu 18 dk kalmıştı annem ve babam hazırlanıp geleceklerini söylediler bende aşağı indim.
10 Dakika sonra
Annem ve babamla vedalaşıp merdivenlerden aşağı indim güvenliğimiz Hüseyin abiye görüşürüz diyip yola bakmaya başladım servisin yaklaştığını gördüm ama bu garip bir okul otobüsüydü.

Sanırım Yaz Okulu Otobüsleri böyleydi umursamayıp okul otobüsünün buraya gelmesini bekledim tam kapının önüne gelince okul otobüsüne bindim içeride sadece iki öğrenci vardı biri sınıfımızda okuyan Kerem diğeri ise başka bir sınıftan bir öğrenciydi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım Yaz Okulu Otobüsleri böyleydi umursamayıp okul otobüsünün buraya gelmesini bekledim tam kapının önüne gelince okul otobüsüne bindim içeride sadece iki öğrenci vardı biri sınıfımızda okuyan Kerem diğeri ise başka bir sınıftan bir öğrenciydi ismini bilmiyordum en arkaya doğru yöneldim ve en arkanın bir önündeki koltuğa oturdum ve kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım ve gözlerim kapandı.

Yaklaşık 15 dakika sonra yanıma birinin oturduğunu hissetim ve gözümü açtım yanımdaki çocuğu tanımıyordum büyük bir ihtimalle yan sınıflardan falandı benim uyandığımı farkedince bana merhaba dedi bende merhaba dedim.Çocuk sohbet edebilmek için bana
"Adın ne?" Diye sordu
"Alin,seninki ne"diye sordum
"Arda" dedi.
Bir anda otobüsün içinde çok az öğrenci olduğumuzu farkettim aslında otobüste çok büyük değildi.Buse'nin benim 3 ön koltukta oturduğunu gördüm ve ona seslendim beni görünce sevinmişe benziyordu.
Hemen önümdeki koltuğa oturdu aslında yanıma gelmeyi düşünüyordu bence ama yanımda Arda'yı fark edince geri ön koltuğa oturdu.Biz Buse ile konuşmaya başladık.
BEN:
"Neden bu kadar az kişiyiz hani okulun çoğu katılmıştı"
BUSE:
"Bilmiyorum okul otobüsüde çok garip değil mi?"
ARDA:
"Bencede bu işte bir gariplik var"deyince ben ve Buse şaşırdık ama belli etmeden devam ettik.
BEN:
"Arda ve Buse sizden bir şey isteyebilir miyim?"
ARDA:
"Tabi"
BEN:
"Üçümüz otobüs şoförünün  yanına gidip sorsak niye bu kadar azız diye"sordum
ARDA
"Tamam" dedi
BUSE
"Tamam"deyince hep beraber öne doğru yürüdük.Adam çok sinirli görünüyordu göbekli ve sürekli kaşları çatık bakıyordu.
Buse niye bu kadar az kişiyiz diye sorunca ona bağırmaya başladı.
Ona bağrınca Arda sinirlendi ve adama doğru bir adım daha atıp aynı soruyu tekrar sordu adam arkasına dönüp Arda'yı itti ve hiçbirşey olmamış gibi yola devam etti Arda yere düşünce ben bir anda çığlık attım tüm otobüs bizi izliyordu ve korkulu gözlerle bakıyordu.
Arda'yı Buse ve bir kaç kişiyle yerden kaldırdıktan sonra koltuğa otutturduk bacağını ve kolunu sert köşeye çarpıştı çok kötü kanıyordu.
Hemen çantamdan peçete kolonya ve yara bandı çıkardım.İlk mikrobunu aldım ve sonra yara bandını yapıştırdım.
Bu sayede otobüstekilerle tanışma fırsatım olmuştu zaten 10 kişiydik
"Ela
Mete
Tülin
Elif
Kerem
Selim
Burak
Arda
Buse ve ben"
Arda'ya koltukta otur dedim ve Buse'nin yanına oturdum.Buse korkulu gözlerle bana bakıyordu noldu dedim ve bana telefonun ekranını gösterdi.
Sabah gördüğüm haberdi Buse ve ben hem üzülmüş hemde korkmuştuk.

3 saat sonra
Tam 3 saat geçmişti ben ve Buse uyuyakalmıştık kalktığımda otobüs bir tünelin içine giriyordu

Tünel çok karanlıktı çoğu kişi uyuyordu yanlızca ben Burak ve Ela uyanıktı Ela kitap okuyordu Burak ise dışarıyı izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tünel çok karanlıktı çoğu kişi uyuyordu yanlızca ben Burak ve Ela uyanıktı Ela kitap okuyordu Burak ise dışarıyı izliyordu.

Tam 10 dakika geçti ama otobüs tünelden daha çıkmamıştı Buse'yi uyandırdım ve otobüsün tünelden 10 dakikadır çıkmadığını söyledim Buse de şaşırmıştı ondan dolayı Arda'yıda uyandırdık ve onada aynı şeyi söyledim Arda artık bir terslik olduğunu anlamıştı ön koltuktan Burak bize doğru ilerlemeye başladı Arda'nın yanına gelip
"Oturabilir miyim?"diye sordu
Arda kafasını evet anlamında salladı ve Burak oturur oturmaz şoförün telefon konuşmasını ses kaydına aldığını söyledi bize söz vermeden hemen açtı

"Biliyorum geç kaldım tamam 10 dakikaya oradayız tünelin içindeyim evet tamam ilaçları hazırlayın Serpil Hanım çok sevinecek ha ha ha!!!"

Buse bana şaşkınlıkla bakıyordu bende ona aynı şekilde bakıyordum ama bir anda Buse ne ilacı diye bağırınca şoför öfkelendi ve aracı sağa çekip bize doğru yürüdü Buse'nin kolundan tutup onu öne doğru sürükledi ben yapma diyecekken Burak sus anlamında işaret verdi Buse ağlayarak bırak diye bağırıyordu içim acıyordu onu bu halde görünce adam Buse'yi aşağı indirdi ve 5 dk sonra geri geldiler Buse'nin saçı başı dağınıktı yanağı ve gözleri kıpkırmızıydı o gelip yanımıza oturunca ne oldu diye sordum ve ağlayarak bana sarıldı bende ona sarılıyordum Buse'yi sakinleştirip tekrardan ne olduğunu sordum.
BUSE:
"Bana vurdu"dedi ve kolundaki morluğu gösterdi.
Burak ve Arda sinirlenmişti şoförün yaptığı harakete tam ayağa kalkıyorlardıki bir anda ani frenle otobüs durdu. Şoför aşağı indi ve birkaç kişiyle konuşmaya başladı o sırada hızlı bir plan yapıyorduk bize ilaç vereceklerdi ama nasıl diye düşünürken bir anda kapılar kapandı ve içeri bir hava girmeye başladı bize bir şey veriyorlardı tabi ya bu ilaç dedikleri şeydi ben nefesimi tutmayı başardım ama diğerleri çoktan bayılmıştı.

(Eğer beğenilirse devamı gelecek.)

Yaz Okuluna YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin