1. Gene herşeyin aynı olduğu bir nisan akşam mıydı yine kadınlar öldürülüyor ve tacize uğruyorlardı evinde oturan Emin televizyonu açmış bir elinde kumanda bir elinde telefon ile haber izliyordu haber izlediği sırada da karısına ve çocuğuna Emirler yağdırıyordu.
İyi akşamlar sayın seyirciler gün geçmiyor ki yine bir kadın daha öldürüldü dayak yediği için boşanmak istiyordu bunu duyan kocası kadını canice kızının göz önünde boğazımdan bıçaklayarak öldürdü kızım anne ne olur ölme ne olur ölme diyerek tüm sokağı fiyatları ile inletti
Bunu görene emin şunları söyledi kim bilir ki kadın ne fahişelik yaptıysa adamı sinirlendirdi ve adamda onu öldürdü ah şu kadınlar yokmuş kadınlar acı oturun kocanızın yanında ne boşanmak istersiniz kadın başınıza ne yapacaksın iyi oldu sana şimdi git toprakta uyu bunu duyan Fatma hanım kocası eminin yanına gitti ağzından çıkanları kulağın duyuyor mu bey bu nasıl Kelam nereden bilirsin kadın fahişelik yaptığını belki adam suçluydu dedi ve sustu bu lafları işiten Emin fatma'ya dönerek sen ne bilirsin kadın benim sinirlerimi hoplatma senin sonunda bu kadın gibi olmasın diyerek odasına gitti yatmaya Fatma eminin arkasından beddua etti ey yüce Allah'ım ne olursun şu kadınlarla şu erkeklerin yerini değiştir ne olursun bizim ne çektiğimiz anlasınlar Emin bu bedduaya gülerek yattı öyle derin uyudu ki kimse uyan dıra mazdı onu sabah olmuştu eminin karısı Fatma emini dürtüyor du kalk da bana kahvaltı hazırla lan diye dürtüyor du bunu duyan emin çok şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tersine herşey
Mystery / Thrillerkadınlar ile erkeklerin yer değiştirdiği bir dünya kadınların çektiği bütün acılar erkekler çekiyor erkekler yaşıyor.