Az újraörökbefogadás terve

92 9 0
                                    


Hádész008: Kedves ügyfelünk. Mint általában, a munkát sikerült elvégeznünk. A célpont súlyosan megsérült, de egyelőre nem tért magához, és orvosi megfigyelés alatt áll. Nem tudjuk meddig marad kómában, de a kórház adatbázisa szerint hosszabb időbe is telhet, hogy magához térjen.

Hádész008: Mik a tervei? Likvidáljuk a célpontot?

NevetőKobold: ...

NevetőKobold: Nem szükséges. Lehet, hogy így még jobb. Azonnal átutalom a pénzt. Értesítem Önöket, mikor további segítségre lesz szükségem. 

***

 Ruby az apja balesete óta eltelt két hétben meggyőzte az anyját, hogy még ilyen vészterhes időkben is fenn kell tartani a család imidzsét. Hiszen, ha az emberek róluk alkotott képe összeomlik, nem tudják egykettőre újra felépíteni. Ebben az anyja egyet is értett, de ennek ellenére kitartott amellett, hogy még nem akar visszatérni az üzleti élet megbeszélésekkel teli világába, hanem helyette ápolni szeretné a kómás férjét. 

Ezt Ruby is támogatta, az ő szeméből is kicsordult egy-két könnycsepp, mikor megkapta a hírt, hogy az apja nem ébredt fel a baleset utáni napokban, és lehet még inkább maga alatt lett volna, ha nincs ott vele Tris. A lány azt javasolta, hogy ezúttal inkább jótékonykodással idézzék elő a szükséges mennyiségű médiafigyelmet. 

- Anya, tudom mennyi enerigát tettél bele külön abba az alapítványba, csak azért, hogy az összes gyerek nevelőszülőkhöz kerüljön. Felhívott az igazgató, itt van ez a fiú, akinek sehogy sem találnak családot...már 17, senki sem akarja befogadni, de egyedül sem maradhat...

- Ruby, tudod, hogy fontos nekem az az alapítvány, de mégis mit tegyek? Itt van a kómás apád, nem tudok még egy emberrel törődni, akármennyire támogatnám is az ötleted normális körülmények között. Ha csak a médiáról van sz-

- Anya! Képzeld csak el a címlapokat! Képzeld el milyen nagyszerű dolgokat fognak rólad gondolni az emberek. "A milliomos felesége visszavonult az üzleti élettől, hogy gondozza kómás férjét. A család karácsony előtt új taggal gazdagult, a Reinhardt villát betölti a remény és a szeretet." - érvelt Ruby. - Olyan lennél az újságoknak, mint valami valóságos szent, aki egy új családtaggal próbálja kompenzálni a szívében tátongó űrt.

- De... - kezdte volna az anyja, de Ruby közbevágott. 

- Semmi de, tudod milyen jól értek a médiához. Te csak pihenj és gyere haza, én mindent elintézek. A fiú amúgy is csak 1 évig maradna nálunk, míg be nem tölti a tizennyolcat. És így, hogy apa öhm, alszik, ránk férhet a férfi segítség. Tudod, hogy Jeffet hat ökörrel sem tudnánk visszarángatni Amerikából. 

- A bátyádnak nincs szükségre ökrökre, mert ő maga is egy nagy hatökör. Ez a fő oka annak, hogy te fogod tőlünk átvenni a cég vezetését. 

- Anya, erről még tudod, hogy...

- Ruby, nem akarok vitatkozni. Valakinek meg kell örökölni a céget, és tudod, hogy a bátyád nem alkalmas rá. Ha végre beletörődsz, és segítesz a télen fenntartani a kapcsolatainkat, akkor beleegyezek az imázsjavítós ötletedbe. Nem tűnik butaságnak, bár nem hiszem, hogy sok erőm lesz gondját viselni még egy tinédzsernek. 

- Nem te fogod gondját viselni, hanem én. Meg a személyzet. Szerintem kifejezetten jó ötlet. Tele vagyunk üres szobákkal, semmi hasznuk. Neked kb. találkoznod sem kell majd vele. 

- Nem is tudom kisasszony, lehet jobban hallgatnék rád, ha néha felelősséget vállalnál...

- Jólvan! - kiabált bele a lány kicsit hangosabban a telefonba, nem bírva visszatartani az indulatait. A hangja nyugodt volt, de a torkában hatalmas gombóc nőtt. Az anyja egyetlen szavára dugába dőlt volna a gondosan kitervelt terve. Ha nemet talál mondani.... - Rendben! Megöröklöm a hülye céget! Most boldog vagy? - kérdezte az anyját megadóan. 

A házi kedvenc (light femdom)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon