ابني

668 10 2
                                    

كنت أخشى دوما رسالة الوداع.. وجاء الوداع بدون رسالة ....


بعد كام يوم ..

كان يجالس في الغرف يبشر بعض الاورق بعد خانقه دمت الي سعات مع نور لأخذ حور معها.....
وفي الأخير وفق عندم علم انها تريد أن تشترى بعض الاغراض..


خبط الباب .فسمح لطرق بدخوال..

مروه برق"..فهد.

نظرا اليه هو بغيظ لا يتوقع أن تاتي لكن هي تصار علي ان يقتله ..

فهد بحد .".خيييررر.
جالست هي.".ينفع اقعد ولا خايف الحلو بتعتك تشوفك وتشك فيك.

فهد بزتفزاز٠"...اولا انتي اترزعتي خلاص.
وثانين.لا متخافيش مش بتشك في لانهي عارف اني بحبه .

مروه بوجع.."اشمعنا هي لا مش انا.
فهد. "ينفع اقولك اشمعنا انا لي مش حد تني.
مروه.بزعيق"..لا مينفعش علشان انا حبتك الاول جريت ورك عمالت كل حاجه علشانك قبالت علي نفسي اني اكون مجرد سرير ليك وبرضو محبتنيش وف الآخر ريح تحب.

فهد ."يعني انا أعمالك اي محبتكيش وده شي ..اكيد ...اكيد ماليش يدا في.واه سبت الدنيا كله مش انتي وبس وحبتها وانتي اكتر وحده عارفه انا كام وحده بتمنا لي اي حاجه بس الصرح مشفتش ذيك.

مروه."علشان ولا وحده حبتك زى.

فهد بزعيق".لا الكل حبني ويمكن اكتر منكي الي بيحب يتمنا للي يحبه انو يكون مبسوط حت لو مش معا.

مروه بستنكار.".لا مفيش الكلام ده الي يبحب يقدر يسعد الي بيحبو.
فهد بتريق."٠.ويتار انا لي بقا محبتكيش ولا حت ابسط معكي.

مروه بغل". علشان هي زهرات.
فهد".تؤ تؤ من قبل.. وانتي عرف الكلام ده من قبل متختافي اصلان ويمكن ده الي خاليكي تمشي.

مروه وهي تربع يده وتتكالم بشامته.."ههههههه لا هو انا مقولتش انا مشيت لي.

فهد بحجب مرفوع. "لا مقولتش..
مروه بزتفزاز." علشان حمالت منك ماكنتش هنزالو وعارف انك هتخالني انزالو غصب انا بقا خالتو لي ذكر منك اي رايك بقا ..!هو ده السباب.

فهد لسه علي وضعو حوال ان يجمع الكلام ببعض يعني هو اب لا ومنها هي عندو ولد دول تسعه سنين لا لا اكيد بضيقو مهو اكيد متلعبش بي كده.

فهد وهو بيجز علي سنانه"..انت تفوقي من ام الهبل ده مروه اعقلي كده وشوفي بتقولي اي.

مروه بثقه.".لا مش هبله وفيقه
.
اوى... اوى كمان انت بس الي مش مصدق علي العموم اهو عندك خده وحلال وشوف بنفسك.

فهد".مين ده واي الي بتقولي ده.

اقتربت منها هي" ..زيييين.....زين ابنك يا فهد لا وهو كمان عارف انك ابو بس انا فهمتو انك مش بتحب كالمت بابا دى .

حياتي هي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن