משימת וואנשוט: היום המושלם בחיי
קודם לפני שאני מתחיל אני חייב להגיד לכם שהיום המאושר בחיי היה לפני שנה וחצי והרבה השתנה מאז.
זה היה יום חמישי, התעוררתי בבוקר בשעה שבע ליום רגיל והתכוננתי ללכת לבית הספר,
לפני שהגעתי אל השער אמא שלי עצרה אותי ואמרה לי שאני יכול להישאר היום הביתה בשביל יום מנוחה לפי יום שישי.
מה יש ביום שישי אתם שואלים? אז הנה התשובה: לאחר המון אימונים הגיע הזמן לתחרות הכי גדולה שאני אי פעם השתתפתי בה.
נחזור לחמישי:
בשעה10:00 אבא שלי חוזר הבייתה מהעבודה וקורא לי למטה לעזור לו להעמיס ציוד אל האוטו, פתאום נופל לי האסימון ואני מבין שיוצאים לטיול גדול!
אני שואל את אבא שלי לאן הולכים והוא אומר לי שהולכים לישון באוהלים ליד מקום התחרות שלי.
המקום היה באזור עין השופט ומשמר העמק.
בשעה 14:00 יצאנו לדרך בנסיעה שלקחה 45דקות.
בדרך שמעתי מוזיקה ונהניתי מהנוף המהמם.
הגענו ופרקנו את הדברים. יצאנו לטיול באזור וחזרנו לאוהלים.
בלילה ישנו באוהל וקמנו בשש ליום המאושר בחיי!
היום החל בקפה טעים ואוויר צלול,
לאחר המנוחה הלכתי להתארגן לתחרות אם כל הציוד הדרוש: אופניים, כפפות, וקסדה.
בהתחלה הייתי לחוץ מאוד אבל אז הגיע המאמן שלי והרגיע אותי עם חימום.
כשהגיע הרגע לזנק הבנתי שאני מזנק אחרון משום שככה יצא בהגרלה.
לא נתתי לזה להשפיע עלי וזינקתי מעולה!
במהלך המסלול הייתי בקצב טיל ומתוך 37 משתתפים ניצחתי מקום עשירי לאחר שזינקתי אחרון!
כל המשפחה שלי הייתה גאה בי ואפילו הלכנו לאכול במסעדה איטלקית מעולה אחרי התחרות.
בהמשך היום חזרנו הביתה והלכתי לקרוא, אחרי חצי שעה בת דודה שלי התקשרה אלי ודיברנו הרבה זמן, בסוף השיחה התברר לי שבני דודים שלי מגיעים לישון אצלנו!
בלילה הלכתי לישון מוקדם משום שהייתי עייף מהתחרות.
פתאום בלילה בן דוד שלי מעיר אותי בשעה23:30 ואומר לי שיש לו רעיו שהוא קיבל בחלום!
אנחנו יורדים לסלון והולכים להביא כריות מכל הבית ושמיכות מכל הבית.
כל הלילה בנינו את המבצר כריות הכי גדול שבנינו בחיים!!
זה היה היום המאושר בחיי.