Most komolyan egy lassúzás miatt?

90 6 1
                                    

Egy óra múlva mindenki kiment a vízből mert rájöttünk, hogy kéne valamit ebédelni.Én egy lángos mellet döntöttem és majdnem mindenki az előbb említett étel mellet döntött. Agata a halat választotta.Megebédeltünk és mikor vissza értünk a cuccunkhoz egy pihenőt tartottunk a legtöbben kártyáztunk Barni elaludt.Arra is rájöttünk, hogy mi vagyunk a leghangosabbak a strandon.1 óra elteltével  bementünk a vízbe és nem tudom hogyan ment de egészen este hétig bent voltunk találkoztunk egy döglött hallal is.

-Lassan ki kéne indulni.Nézte Bombi a lassan ereszkedő napot.

-Igaz mindjárt hét óra bár nyár van meg minden csak értitek.Néztem körül.

-Tényleg jó ötlet.És akkor ennénk egy hamburgert van kézműves és megkéne kóstolni.Mondta Atilla.

-Hát akkor menjünk.De hol van Giorgio?Néztem újra körül.

-ITT!!Majd annyit éreztem, hogy valaki felvesz.Mondjuk még a vízben voltunk.

-Hülye!Kezdtem ütögetni Gio mellkasát.Majd elindultunk kifelé a vízből.

Miután kimentünk én bementem egy öltözőbe és felvettem egy kockás sárga szoknyát és egy fehér inget.Ezután vettünk vacsira fejenként egy-egy hamburgert.Miután megettük Zsombi felállt és betolta a székét.

-Nem gondoljátok, hogy lekéne dolgozni a vacsorát?Nem is tudtunk válaszolni.Zsoma a naplementében elkezdett a Balaton parton végig futni.

-Ez hülye.Nevette el magát Barni.

-Tudom a testvérem.Nevettem.

Még sokat beszélgettünk és Zsoma is megérkezett a futásából úgyhogy mielőtt haza indultunk vettünk fagyit én egy citromosat kértem.Mire vissza értünk a nyaralóba teljesen elfáradtam így befeküdtem az ágyba és aludtam egy fél órát.21:00 néztem rá a telefonom képernyőjére amikor felkeltem.A többiek még kint beszélgettek már sötét volt csak a lámpa világított kint.Unatkoztam és muszály volt valamit csinálnom, hogy el tudjak majd aludni.Így fogtam magam és kimentem a többiekhez.

-Jó reggelt!Nevetett Bálint és belekortyolt a sörébe.

-Nagyon vicces.Mosolyogtam majd leültem egy székre és bontottam egy sört.

-Na barátaim holnap ilyenkor még koncertezni fogunk.Dőlt hátra a székben Giorgio és felnézett az égre ahol a csillagokat nézegette egy ideig.

-Tényleg.Mosolyodott el Barnabás.-Amúgy elmehetnénk valahova kirándulni is holnap után.

-Támogatom az ötletet tudok jó helyeket mondjuk elmehetnénk bobozni vagy kaland parkba vagy még jobb tudok olyan bob parkot ahol van kalandpark is és a gyorstál a legjobb ott.

-Na akkor megvan hova megyünk holnap után.

Szépen lassan mindenki bement csak én maradtam kint de csak azért mert ilyenkor a legszebb az ég és a többiek még zuhanyoztak.Majd mellém ült Giorgio aki szintén a csillagokat kezdte nézni.

-Milyen gyönyörűek.Ugye?Tette fel a kérdést Gio.

-Igen ilyenkor a legszebbek.Nézd ott a nagy Göncöl és a kis Göncöl amott pedig a medve.Mutattam a különböző testeket az égen.

-Te ezeket honnan tudod?Nézett oldalra.

-Kis koromba nagyon szerettem a csillagászatot.Kaptam 5. szülinapomra egy távcsövet és amint megtanultam olvasni könyvet is kaptam róla.

-Ma is okosabb lettem mármint azzal, hogy hol van a medve csillagkép.

-Ezt jó tudni.Majd felálltam és indultam is de Giorgio vissza húzott és át karolt majd a fűre vezetett ami enyhén harmatos volt.

-Itt sokkal szebb.

-Kicsi koromba amikor mentünk nyaralni mindig kimentem a nyaralóból a kertbe vittem magammal egy plédet és úgy néztem az eget. Órákig ott maradtam ilyenkor sokkal szebb nincs annyi fény és felhő mintha a világ űrben lennél.

-Dzsordzsi nem volt jó ötlet ide hoznod most miattad azt fogom csinálni mint te kis korodba.

-Hát ez van gyönyörűek ezek a csillagok.

-Igen milyen csodásak.

-De az egyik sem olyan mint te.Húzott magához közelebb.Miliméterek választották el egymást ajkainktól.

-Ez nagyon nyálas duma.Suttogtam majd elmosolyodtam.

-Tudom.Mindannyian tudjuk minek kéne következnie de én féltem megtenni Gyuri megtette volna de maga sem tudta eldönteni, hogy én szeretném-e.Ezután halk zenét hallottunk meg a szomszédból.Az ABBA-tól az Andante Andante erre Giorgio elkezdett velem lassúzni.Mikor vége lett a számnak még akkor is elég közel voltak az ajkaink a csókhoz. Végül egyikünk se figyelt és neki ment a fának Gyuri de csak finoman.Ez a fa volt a csók megsegítője.Nyelve úgy táncoltatta enyém mintha muszáj lett volna.Kezei a derekamra csúsztak így még közelebb húzott magához.A levegő hiány miatt vége kellet érjen a csók.

-Lassan indulni kéne aludni.Nézett szemembe Gio.

-Várj egy percet még.Ezen az éjszaka utoljára hagy nézzem meg a csillagokat.

-Ezt most úgy mondod mintha holnap kivégzésre lenne "idő pontod"

-Vicces.De nem tudod mit hoz a holnap.Majd bementünk én le zuhanyoztam és miután magamra húztam a pizsamám Giorgio-hoz bújva aludtam el.

Másnap reggel alig bírtam felkelni.Kivonszoltam magam a teraszra ahol már majdnem mindenki ült.

Hello ez ilyen rövidke rész lett de sokkal érdekesebb dolgok történtek benne.Szerintem. Jó éjszakát/napot.<3

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now