"i'm back diary..."
_________________________________________"დავბრუნდი. დიდი ხანია კალამი ხელში არ მჭერია.. უბრალოდ გადარბენაზე ვიყავი, ჩემი ბინის საქმეები მარტივად არ წავიდა, თან სანამ გადმოვბარგდი და მოკლედ.. ვსიო. ამიერიდან ისევ აქ ვარ და ისევ გავარძელებ წერას. მანამდე კი უნდა მოვყვე რაც ამდენხანს ვერ მოვყევი.
დიდი არაფერი შეცვლილა. ისევ აბებზე ვარ და დიდ ცვლილებას მაინც ვერ ვამჩნევ.. ჩემი თავის დაზიანება დიდი ხანია აღარ მიცდია. ასერომ მშვიდად ვარ. მგონი ყველაფერი უკეთესობისკენ მიდის.. ჩემი ბინაც ძალიან მომწონს. პატარა და თავს კომფორტულად მაგრძნობინებს.
თუ ჩემი და ჩემი მშობლების ურთიერთობას თვალს გადავავლებთ მგონი ეგეც უკეთესობისკენ მიდის. უბრალოდ ისევ განაწყენებული და იმედგაცრუებული ვარ.. სწავლის საქმეც არის რა.. ტექნიკურ საგნებში ვერ დავიკვნეხნი.. ნუ მათემატიკას ასე თუ ისე გავუგე. ჰუმანიტარულებშ კარგად მიდის საქმე.
სამსახურის პოვნაც შევძელი ამ ერთ თვეში, ჩეზე მორგებულია და გამომუშავებული თანხა საჭმლისთვისაც მყოფნის. სახლთანაც ახლოს არის, მეტი რა მინდა??
ხოო.. აი მეგობრებში ვერ მიდის საქმე კარგად.. კოლეჯში თითქოს არ ვჩანვარ. თუმცა დიდად არ მაინტერესებს. თავს მარტო უფრო უკეთ ვგრძნობ.. მაგრამ თითქოს მაინც მინდა ვინმე მეც მყავდეს გვერდით, ნუ ამას ეშველება."
15 ოქტომბერი
ჯონგუკი შავ რვეულს ხურავს, ზედ ნაცრიდფერ კალამს ადებს და თბილ საწლში მშვიდად წვება.
YOU ARE READING
Bipolar Discorder|ბიპოლარული აშლილობა
Fanfiction🔞 მას არავინ ჰყავს. მხოლოდ ტკბილი.. ლამაზი, შეყვარებული. გოგონა.