54. Η Διανυκτέρευση (18+)

159 7 0
                                    

!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!:
~Αυτό το κεφάλαιο έχει ερωτική σκηνή.~
~
~
~
Η κυρία Άιγιου μου δάνεισε ένα πολύ όμορφο βελουτένιο νυχτικό, παντόφλες και μία οδοντόβουρτσα.

Την καληνύχτισα και κατευθύνθηκα στο μπάνιο για να ξεβαφτώ, να πλύνω τα δόντια μου και να αλλάξω ρούχα.

Δεν έχω ξαναμείνει στο σπίτι κάποιου άλλου το βράδυ. Αναρωτιέμαι αν το μυαλό του Κούκη πάει κάπου πονηρά...

Νομίζω έχουμε αρκετή χημεία μεταξύ μας για να συμβεί κάτι σήμερα, αλλα καλύτερα να κρατάω μικρό καλάθι.

Αφού έχω τελειώσει με τις ετοιμασίες μου, βγαίνω απ' το μπάνιο και πάω στο δωμάτιο του Κούκη.

Τον βλέπω να έχει βάλει ήδη τις πυτζάμες και να έχει ανοίξει το κρεβάτι. Μου λέει "Τελείωσες; Πάω κι εγώ να πλυθώ και έρχομαι."

Αφήνω τα ρούχα που έβγαλα στην καρέκλα του γραφείου και επεξεργάζομαι τον χώρο γύρω μου.

Ένα μεγάλο δωμάτιο γεμάτο αφίσες από μουσικά συγκροτήματα που αρέσουν και σε 'μένα. Μία βιβλιοθήκη γεμάτη ενδιαφέροντα βιβλία και περιοδικά. Διάφορα μικροπράγματα εδώ κι εκεί και μία ντουλάπα γεμάτη ρούχα.

Το ιδανικό δωμάτιο για έναν έφηβο. Ένα δωμάτιο που θα 'θελα να 'χω αντί για την αποθήκη που μου έχουν δώσει.

Πριν περάσει πολλή ώρα, ακούω βήματα πίσω μου. Γυρνάω απότομα.

-Σε ξάφνιασα y/n;

-Χαχα οχι... Ώστε ακούς κι εσύ τους 21 πιλότους ε;

-Ναι μου αρέσουν πολύ!

Μετά από μία παύση με πλησιάζει.

Χαϊδεύει το μάγουλο μου και φέρνει τα χείλη του να ακουμπήσουν τα δικά μου.

Βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπό του και καθόμαστε πάνω στο κρεβάτι.

Οι αναπνοές μας έχουν αρχίσει να επιταχύνονται.

-Το σπίτι μου έχει πολύ καλή ηχομόνωση γιατί παίζουμε πολύ μουσική... Άρα δεν θα μας ακούσει κανείς, αν κάνουμε κάτι παραπάνω.

Τον κοιτάω κάνοντας λες και δεν μου 'χε περάσει απ' το μυαλό καμία ερωτική σκέψη.

-Εννοείς να προχωρήσουμε;

-Εεε αν το θες κι εσύ... Εγω νιώθω έτοιμος.

-Η αλήθεια είναι πως... κι εγώ νιώθω έτοιμη.

Του δίνω ένα πονηρό χαμόγελο και γελάμε μαζί.

Φιλιόμαστε και πέφτουμε προς τα πίσω στο πάπλωμα.

Jungkook, Come Be My TeacherWhere stories live. Discover now