Olamaz!

588 32 13
                                    

(Fotoda Cathrine var)

Bir zincirin ucundaki bıçağı fark ettim. Lanet olsun bu çok hızlıydı. Hemen geri çekildim.

Kız: Onu bana ver! Tekrar etmeyeceğim!

Hard: Edemeyeceksin.

Zinciri çekmeden zinciri tutup çektim. Kız ışığa çıktı. Pembe saçlı ve kötü kız havası vardı. Ben zinciri tutunca zinciri salladı ve boynuma doladı. Nefes alamıyordum. Lanet olsun! Birden o gücü aşırı derecede hissetmeye başladım. Zinciri tuttum ve kopardım. Birden karanlıktan havada süzülerek gelen asalı başka bir kız ortaya çıktı. Asasını elinde döndürdü ve bazı şeyler söyledi. Asası parladı ve bana doğrulttu. Hemen kedi gibi dört ayak üstünde zıplayarak kaçtım. Bunu görünce şaşırdı.

Büyücü: Cathrine bu çocuk bir Barın taşıyıcısı.

Cathrine: Sorun değil Alyss zaten gücünü kullanmayı bilmiyor. Onu kolayca yeneceğiz. Gücünü uzun süre tam olarak kullanamamasını sağla.

Alyss: Tamam.

Neyden bahsettiklerini biilmiyordum. Hem nasıl olurda dört ayak üstünde dururum? Birden Alyss bana doğru bazı sözler söyledi ve üstümde bir kalkan oluşturdu. Kalkan kalkınca gücüm gitmişti ama hala onları yene- bir şey geliyordu! Çok hızlı ve güçlü! Sola çekildim birden önümden metal bir el geçti. Elin başlı oldulu yere bakınca başka bir kız gördüm. KıZın arkasında melek gibi metal kanatları vardı. Ve sağ kolunun dirsekten sonrası tamamen metaldi. Son anda kaçtığımdan el asvaltı delip geçmişti. Birden geri çekilmeye başladı ip tarafından. İpi tutup onuda ışığa çektim. Onları görebilmem çok önemli.

Alyss: Sakin ol Cindy. Gücünü mühürledim. Tabi mühür sonsuza kadar dayanmayacaktır ama ona bir kaç yıl yeter.

Cindy: Beklemekten nefret ederim. *saçlarını savurur ve elindeki makineli tüfeği doğrultur*

Bu kızların hepsi afet gibiydi. Çok seksi ve bi o kadarda dövüş ustası ve zekilerdi. Birden yine Cathrine yine ucunda bıçak olan zincir attı. Kaçtım ama onu savurdu ve oda benim koluma dolanıp omzuma bıçağı battı. Pek acımamıştı ama şuan kilitlenmiştim. Sol kolumu hareket ettiremiyordum. Birden metal kanatlarla uçan Cindy roket elini bir daha fırlattı. Tam boynuma gelecekken kaçtım fakat elimden yakalamıştı. Elimi kapıp beni asfalta yapıştırdı. Bana doğrultulmuş makineli tüfeğe bir kez daha baktım. İki elimde yakalanmıştı. Ve en kötüsüde yerden kalkamıyordum bile! Bu kızlar neyin nesiydi?! Çok fazla güçlülerdi. Teknikleri ve zekaları uyumluydu. Ve beni yere sermişlerdi!

Harddead (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin