Capitolul 1

126 9 1
                                    

Buna! Eu sunt Eliza, am 14 ani, sunt prietenoasa, am o prietena foarte foarte buna pe nume Vanessa( doar una pentru ca restul nu sunt ca noi), sunt intragostita de un baiat Valentin dar si Vanessa este indragostita de el si eu sunt genul “Daca te atingi de ce iubesc eu te distrug”, eu nu am cum sa ii spun Vanessei ca imi place de Valentin pentru ca ea vorbeste mereu de el.. Am incercat sa o fac sa inteleaga ca si mie imi place de el dar nu intelege(nu are capacitatea sa inteleaga sau face pe prostuta), sper doar daca afla sa nu ne certam deoarece suntem prietene de la gradinita, chiar de atunci ii place de Valentin. Ea a vrut sa fie impreuna cu el in clasa a VI- a spunandu-i ce simte... El nu a vrut sa mai vorbeasca cu ea, el avea o relatie cu Ema si pe atunci o iubea mult, iar acum nu mai vrea sa auda de ea, a fost o tradatoare.. Eu sunt prietena foarte buna cu el si il inteleg perfect cand imi spune ce se intampla cu el.. Oare se va lega ceva intre noi ? Oare cand o sa ii spun ce simt ? Oare cand Vanessei ii trece dragostea fata de el ?

Eu locuies cu: mama, tata, Camilla(verisoara mea), Lara(matusa mea), Dominik(unchiul meu), Oreo(catelul meu, i-am pus numele asa pentru ca e alb cu negru)... Locuiesc in orasul Rose si sunt la liceul Santin Bostin.

Un baiat si doua feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum