* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
Αυτό το βιβλίο είναι ειδικά αφιερωμένο στις αγαπημένες:
tzeni_spyropoulou_, elenieconomou, mariannapapad_, elenitsentzou, NikkiPapadopoulou, soulakogkalidou, IoannaMicha και user73207060.
Σας ευχαριστώ που αγαπήσατε τους EX1LES και ακολουθήσατε την ιστορία! Αυτό το βιβλίο, δημιουργήθηκε χάρη σε σας!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔞
Ντρέην
Άνοιξα τα βαριά από τον ύπνο βλέφαρά μου και συνειδητοποίησα ότι μόλις ξημέρωσε!
Μπορούσα να κοιτάξω απ' τη μεγάλη μπαλκονόπορτα του δωματίου, το γλυκοχάραμα καθώς το μεγάλο αστέρι που ανέτειλε στον πλανήτη μου, έδινε μονάχα για λίγες ώρες υπέροχα κοραλί, χρυσαφί και λιλά αποχρώσεις στον ουρανό γιατί συνήθως κυριαρχεί το μουντό γκρίζο χρώμα εξαιτίας των πυκνών συννέφων και της βροχής που έχουμε, μα σήμερα φαίνεται ότι θα έχουμε μια από τις σπάνιες μέρες καλού καιρού.
Έπρεπε ν' ανατριχιάζω από το κρύο ως συνήθως, όμως μια γλυκειά ζεστασιά ένιωθα ότι τύλιγε το κορμί μου.
Κοίταξα κάτω το σώμα μου και είδα ότι μια μακριά, γυαλιστερή χαίτη από ασημί μαλλιά, ήταν ριγμένα στο στήθος μου, ή μάλλον καλύτερα, στο γυμνό στήθος μου!
Γύρισα να κοιτάξω στ' αριστερά μου και πρόσεξα ότι ήταν ο Ντέρρικ, που ήταν ξαπλωμένος μπρούμυτα δίπλα μου με κολλημένο το κορμί του στο δικό μου και το γυμνασμένο χέρι του ριγμένο στη μέση μου.
ESTÁS LEYENDO
THE BLUDD THR∅NE (Ολοκληρωμένη)
Ciencia FicciónΟι στάχτες του πρόσφατου πολέμου ακόμα αιωρούνται στον αέρα, ανακατεμένες με τη μυρωδιά του θανάτου! Το λουτρό αίματος στο παλάτι του Βορείου Βασιλείου του πλανήτη BLUDD41NE, είναι η απόδειξη του τέλους της κυριαρχίας του βασιλιά Ντουέην κι η αρχή...