4

22 3 2
                                    

Kędzierzyn-Koźle stał za drzewem. Patrzył na Głogówek, który siedział na trawie. Ile to już...? Pół roku? Odkąd Kędzierzyn go zauważył.

Dalej nie był w stanie się do niego odezwać. Wiele osób porównywało jego zachowanie do dziwnego. Całe pół roku. 6 miesięcy. Obserwował Głogówek.

A czy wie na pewno, że to 'Głogówek'?

Niee, Biała by go nie okłamał.. prawda?

Chociaż..

Przecież Prudnik mógł go zmusić. Tak jak kiedyś...

Kędzierzyn-Koźle zsunął się i usiadł pod drzewem. Nie potrafił zapomnieć tamtych wydarzeń...

On i Biała byli parą. Bardzo się kochali i byli razem szczęśliwi. Dopóki Prudnik nie stwierdził, że Kędzierzyn jest zagrożeniem dla tego 'idealnego' domu jaki Prudnik chciał tworzyć. Pod pretekstem ochrony, zmusił Białą, by ten zerwał z Kędzierzynem. Biedny Kędzierzyn-Koźle dowiedział się o prawdzie dopiero rok później.

- Wszystko w porządku?

Z zamyślenia Kędzierzyn-Koźle wyrwał cichy, niepewny głos. Miasto gwałtownie się odwrócił.

Przed nim stał Głogówek. Jego długi ogon owinął się wokół jego nogi, a końcówka drgała lekko.

Patrzył na Kędzierzyn zmartwiony.

- Um, t-tak-!

- Oh, dobrze.. Ale długo tu stałeś. Myślałem, że coś się stało

- W-widziałeś mnie?

- Uhm- Nie trudno było. Byłeś dość widoczny-

Głogówek cofnął się. W jego oczach widać było, że się go boi. Chciał odejść, ale Kędzierzyn-Koźle odezwał się.

- P-poczekaj-!

- Hm? - niższy spojrzał na niego.

- N-nazywasz się 'Głogówek'? - wydukał Kędzierzyn.

- M- T-tak... Tak się nazywam...

Głogówek szybkim krokiem odszedł.



__MrocznaAura__ czemu Kędzierzyn mi sie kojarzy z twoimi postaciami-? ;-;

~uMbRi

Poniemiecki | CityHumans | Kędzierzyn-Koźle x GłogówekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz