Kazağının uçlarını avuç içlerinde toplayarak bir adım daha attı. Halihazırda ıslak olan saçlarını tazelemek ister gibi yeni damlalar düşerken eğdi başını.
"İçeri gir Jaemin, burası senin için çok soğuk."
Sevgilisinin sesi kulaklarına huzurla intikal ederken sezdiği kızgınlık yaktı ruhunu. Çıplak bacaklarına bakıp omuz silkti, üşümüyordu, alışıktı. Zira son günlerde daha soğuk havalar sarmalıyordu benliğini, bu hiçbir şeydi.
"Yanımda kalırsan üşümem, yağmuru izlemek istiyorum."
İç çekti Jeno, fazlasıyla kırgın olan kalbini susturdu. Kollarını küçüğünün ince beline sararken ortaya çıkmaya hazırlanan hüznünü buğulanan gözleri ile uğurladı. Burnu Jaemin'in saçları arasında tanıdık kokunun verdiği güvene kapılmış, gözleri usulca kapanmıştı. Söylemek istediği çok şey vardı gencin lakin naif kişiliğinin bu sözlerle kaybolacağı da aşikardı zihninde. Bu yüzden sustu, canı ne kadar yansa da sevdiğinin suratı yalnızca yağmur damlaları ile ıslansın istedi. Kendi simasını ele geçiren göz yaşları uğramasın istedi keza bunu görmek en çok onu üzerdi.
"Yanındayım, böylece üşümeyeceksin."
*****
Selamlarr!Minific ile karşınızdayım, bu sefer kaossuz, daha çok sakin bir kurgu ile geldim. Uzun soluklu ficim "lust" bu gün bitiyor ve bende hafiften buraya ara vermeye hazırlanıyorum. Gitmeden en sevdiğim şarkının aklımda oluşturduğu kurguyu paylaşmak istedim.
Umarım seversiniz, en fazla beş bölüm olacağını belirtiyor keyifli okumalar diliyorum🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweater weather*nomin
Fanfiction'bu kalpler birbirine adanmış. biri, bir diğerini daha da çarpıtıyor'