Merhaba sevgili günlük
Bu gün telefonuma bir mesaj geldi ama mesajın garip bir tarafı vardı mesajda daha dün gazetede okudum bir haberle ilgili içerik vardıMesajda haberdeki kızın boğulduğu anın videosu vardı. Videoyu görür görmez polise haber vermek istedim ama zaten kızı tanıyor olmam ve kızın sınıf arkadaşım olması yüzünden psikolojim zaten bozuktu. Bu yüzden birinin benimle dalga geçtiğini düşünüyordum. Bu yüzden bu aplatca şakadan kimseye bahsetmemeye karar verdim. Ama yaklaşık saat 7 sularında aynı numara beni arayınca bu aptalca şakayı yapanın neden beni aradığını düşünüp telefonu açtım. Beni boğuk bir ses karşıladı merakle ne diyeceğini bekliyordum ses en sonunda konuşmaya karar verdi.
-Yarından itibaren tam 30 günün var benimle tam 30 Gün boyunca bir oyun oynamak zorundasın oyunun kuralları basit benim talimatlarımı takip et ve sevdimlerin yaşasın yada benim dediklerimi yapma ve polise haber ver böylece sevdiklerin seni gökyüzünden seyretsin kararını ver.
Bir mesaj ve bir telefon araması tüylerimin diken diken olmasına yetmişti. Ben daha bir kelime edememeden telefon yüzüme kapanmıştı. O an artık tehlikeli bir oyunun parçası olduğumu anlamıştım. En yakın arkadaşıma bu durumu anlatacaktım ama aklıma işleri olduğu ve tüm gün ona ulaşamayacığımı hatırladım şuan yapabileceğim tek şey ona yarın buluşmak için bir mesaj atmak ve uyumaktı. Tam ona mesaj atacaktım ki onun bana mesaj göndermiş olduğunu gördüm.
Mesajda yarın çok önemli bişeyi komuşmak için buluşmak istediği yazıyordu ona kısaca cevap verip yatmaya gittim