Merhaba! Ben Derin,hikayemi dinlemeye hazır mısınız? :)
•••••••
Gözlerimi alıcaklı gibi çalınan kapıyla aralarken söylenerek yataktan doğruldum. Üzerimde ki bonozu düzelterek kapıya yürüdüm. Duştan sonra biraz uyumak vücudumu rahatlatmıştı. Kapımın kırılmasından korkarak aceleyle açtım.
Önce o muazzam kokusu burnuma dolarken ardından sıcak dudakları dudaklarımı buldu. Tek eliyle kapıyı iterken diğer eliyle de belimi kavrayıp sırtımı duvara yasladı. Onun bu aceleci tavrına alışmıştım. Vakit kaybetmeden bacaklarımdan tutup kucağına aldı. Elleri bornozumda gezindi ve vücudumu saniyeler içinde çırılçıplak bıraktı. Dudaklarını nefes almam için dudaklarımdan ayırır ayırmaz göğüslerime indirdi ve emdi. Dudaklarımdan derin bir inleme kaçtı. Bu adam benim aklımı başımdan alıyordu.
Nasıl olduğunu bilmeden kendimi koltuğun üzerinde bulduğumda oda üzerimde ki yerini almıştı. Aceleci bir tavırlar pantalonunun düğmesini açarak indirmeden aleti çıkardı. Saçlarından tutup kendime çekerken adını inledim: "Savaş" dudakları dudaklarımı istila ederken aleti vajinamın duvarlarında geziniyordu. Çok bekletmedi ve hızlıca içime girdi.
Bende o da artık kendimizden geçmiştik. Saçlarımı kavrayıp boynumdan emerken emretti.: "konuş benimle!" aldığım zevkle kendimden geçerken konuşmaya başladım.
"Ohh,bu çok iyi. Beni her seferinde daha da kendine bağlıyorsun bebeğim. Güzel kızını çok güzel beceriyorsun. Seni içimde hissetmek çok güzel"
Sözlerim onu iyice delirtirken zirveye doğru tırmanıyorduk. Tam patlama anında kulağıöa eğildi ve fısıldadı.
"Derin,senin en derininde olmak çok hoşuma gidiyor."
Rahatlayan bedeniyle üzerimden kalkarken patlonunu ve tişörtünü çıkarıp bir kenara attı. Koltuğa oturduğunda ata biner gibi kucağına oturdum. Kucağında hafif hafif hareket ederken sakallarını okşamaya başladım. "Bu acelenin nedenini sorabilir miyim beyfendi?" güldü.
"Senin bu baban beni toplantıdan toplantıya sokup duruyor. Çıldırmak üzereydim. Dua etsin aynı şehirde değiliz yoksa ona bunu ödetirdim" dediğinde kahkaha attım. "Benim babamsa seninde kardeşin. Abi kardeş arasına girilmez." sözlerim biter bitmez kalçalarımdan tutup en derinine soktu kendini. "O halde amcanı biraz daha mutlu etmelisin"Üzerinde oturup kalkmaya başladığımda kafasını geriye attı. "Sana süprizim var bebeğim" dedi. Dudaklarına iştahlı bir öpücük bıraktım. "Akşama deden geliyor" sevinçle daha da hızlandım. Güzel bir gece bizi bekliyordu. İkimizde zirveye ulaştığımızda sarıldık. "42 yasında bir amca için çok iyisin" diye fısıldadım kulağına. "21 yasında bir genç kız için fazla ateşlisin" diyerek cevap verdi.