-Jó reggelt mindenkinek.Néztem körül és Giorgio a kezembe nyomott egy bögre kávét.
-Jó reggelt.Mondták közösen a többiek.
-Mit csinálunk ma?Kérdezte Zsoma.
-Zsomaaaaa most keltem.Néztem rá.
-Jól van na!Akkor mit reggelizünk?
-Amit találsz.Én mára nem terveztem semmit de át mehetnénk Tihanyba.
Ezután mindenki beleegyezett az ötletbe és csináltunk reggelit én csak joghurtot ettem a többiek meg szendók mellet döntöttek.Reggelizés után én bementem fel venni egy nyitott válu felsőt.(Ahogy a Google mondaná) És egy rövid kék farmert.És feltettem egykis sminket. Ezután kisétáltam.
-Na Lili akkor indulhatunk Tihanyba?Nézett rám Giorgio.
-Miért ennyi időt töltöttem volna bent?Kaptam fel a fejem.
-Csak szivatlak de tényleg gyere mert már mindenki bent van a kocsiba.Vezetett oda a kocsihoz Giorgio.
-Nem olyan vicces mert lekéssük a kompot.
Elindultunk a komp kikötőhöz vidáman telt az út mert taxival mentünk mondjuk logika mert vonattal jöttünk le Balatonra.(Amúgy egy taxi átmehet egy kompon?)Amikor már a kompon voltunk kiszálltunk a taxiból és én hí hű Magyar ként hiába jártam már nem egyszer kompon és nem egyszer fotózkodtam de csináltam pár képet. Nagyon csodálatos képek születtek de volt egy ami megfogott ezen a képen Giorgio megpuszilta a homlokom és hát muszály voltam háttér képnek beállítani.Lementünk a kompról és onnan a Tihanyi Apátsághoz mentünk fel a parkolóban megállt a taxi innentől gyalog mentünk.Már maga a kilátás is elképesztő volt de hát ha ide eljöttünk az Apátságba is menjünk már be.Az meg még szebb.Valahol fél úton lemaradt Peti és Ati azért mert valamit elakartak olvasni mert kb az egész úton azon veszekedtek és megkellet nézni.És azok a betűk olyanok mint a rizs szem.
Mi már rég kiértünk és vettünk levendulás szappant és egy levendulás rozé bort mert valamit inni kellesz majd holnap.Mire kiért Ati és Peti délután 5 óra volt és mindannyian jól tudtuk, hogy nyolckor kezdődik a koncert de ameddig nem ettünk valamit itt addig nem megyünk koncertezni se.Vagyis a fiúk mennek mi csajok meg eszünk valamit.Elmentünk egy part menti étterembe.Giorgio mellé ülve kortyoltam bele a boromba mert ha valaki Balatonon van akkor inni kell bort azért mert ez a legjobb a Tokaji után.-Lili te minek iszol ennyi bort?Nézett rám Atilla.
-Na figyelj most elmagyarázom.Ha valaki eljön a Balatonra és nem iszik bort természetesen tartsuk meg a korhatárt.Tehát aki ilyenkor nem iszik bort az nem is szereti a bort.Úgyhogy holnap a kalandpark után megyünk Badacsonyba bort kóstolni.
-Attól tartok Lili te bor függő leszel.Nézett rám Bálint.
-Nagyon vicces.
Rendeltünk vacsorát vagyis ebédet amit vacsora ként fogyasztottunk.Fizettünk és mentünk a koncertre is ahol mi lányok hárman nagyon jól elvoltunk néha ittunk egy-egy felest de az nem olyan nagy baj mert mi a nyarat élveztük, a Hobbihajótörött után lejött Giorgio mert Barni neki állt valamit mesélni és megígérte, hogy csak egy perc és tényleg annyi volt de legalább abban az egy percben Giorgio ott volt és megcsókolt abban a csókban benne volt az a mondat, hogy amint a nyaralóban vagyunk akarok neked adni egy ajándékot.De most komolyan benne volt talán azért mert közbe el suttogta de csak lehet.
Giorgio vissza ment a színpadra mi a csajokkal pedig fojtattuk a bulit.A végére elfáradtunk így volt amikor ültünk és beszélgettünk de ha mi elvoltunk fáradva akkor a fiúk mennyire? Egy óra telt el a fiúk dedikáltak meg minden ilyesmi úgyhogy amint végeztek indultunk is haza.Nem is emlékeztem sokra az estéből csak az, hogy a taxiba voltunk akkor sikeresen el aludtam és Giorgio vitt be a szobába.Reggel 10-kor keltem mondjuk az már nem nagyon reggel de nem baj.-Dzsordzsi kapcsold ki az ébresztőt!Ordítottam.
-Nálunk nincs ébresztő ha nem emlékeznél Bombi állította be tegnap magának azért mert nem akart elaludni.Na meg kezdj készülni mert megyünk kalandparkba meg bobozni.Ölelt meg hátulról.
-Jajj tényleg remélem arra is gondoltál, hogy ez nem gyerek kaland park lesz.
-Gondoltam rá.
Én gyorsan felkaptam egy fehér pólót és egy terep színű rövidnadrágot meg raktam fel egy kis alapozót.Kimentem a konyhába és össze dobtam egy rántottát meg még négyet azért mert a Zsoma,Peti,Julcsi és Giorgio is azt kívánt.A reggeli után indulhattunk is. Mikor oda értünk vettünk bob jegyet és fel ültem Julcsival megmondta, hogy velem megy először mert mindenki tövig nyomná a gázt és én olyan embernek nézek ki aki nem ezt tenné.Beültünk és elindultunk felfelé.
-Amúgy csak szólok Petivel jobban jártál volna.Mondtam neki felfele menet.
-Miért?
-Mert ő nem nyomja tövig a gázt.Ezt a mondatot már az indulás követte de azért szeretek gyorsan menni mert így többet látom a Balatont valahogy mintha a fák nem is lennének olyankor ott.Miután kiszáltunk a képünket kezdtem keresni.
-Na többet se választalak első menetbe utazó társnak.Mondta Julcsi.Ezután Giorgio elé ültem be a bobra és hát eléggé fura volt mert amikor bobozok akkor mindig végig sikítom most nem tettem most az a megnyugvás kapott el.Még egy pár kört mentünk aztán jöhetett a felnőtt kaland pálya és hát én mentem hátul utólag bántam, hogy nem középen voltam mert ami ott történt. Végig értünk két röpke óra alatt ami fura volt de már kellet az az ebéd.
-Igaza volt Lilinek életemben nem ettem ilyen finom gyors tálat.Kezdte enni Zsoma.
-Na ugye amikor meg a családdal voltunk meg se akartad kóstolni.
-Jól van na.
Megettük az ebédünket és mentünk Badacsonyba. Vannak ilyen borozó teraszok ahonnan látod a Balatont na a borozás közben ez a legjobb dolog.
-És még ti nem hittétek, hogy ilyen szép lesz.
-Mi egy szóval nem mondtuk, hogy csúnya lesz.Emelte fel két kezét Agata.
Megittuk a borokat és indultunk vissza a nyaralóba mert még ott volt a levendulás rozé.A kocsiban ülve néztem a lenyugvó napot ez a nap is eltelt mint a többi.De ez most szebb volt.Haza érve én a hinta ágyra ledőltem és vártam, hogy jöjjön valaki és beszélgessen velem.Majd Giorgio jelent meg.
-Még nem mutattam az ajándékot.Vett fel az ölébe.
-Én csak egy pohár bort akartam de nekem az ajándék is jó.Néztem a szemébe.
-Na hát akkor meg.Ennél a mondatnál már a szobába voltunk.Giorgio letett az ágyra és a szekrényben kutatni kezdett.5 perc elteltével egy kis dobozkával lépett oda hozzám.
-Ez itt a tiéd.Nyitotta ki és egy nyakláncot láttam amin egy kék pillangó alakú medál volt.
-Komoly kerestél egy kék pillangó medált?Öleltem meg.
-Igen csak 3 ékszer boltban voltam.
Igen Paolo kis korom óta a legjobb barátom egyszer átmentem hozzájuk és festettünk egy fehér pólóra mert azt mondta az anyukája, hogy talált nekünk egy feladatot így pólót festettünk és hát a kicsi Giorgio lejött a nappaliba és a pólóra rajzolt egy nagy kék pillangót, hogy így még szebb lesz és ha kiszínezzük még szebb.
-Köszönöm.Csak ennyi jött ki a számon.
-Hát szóval ezzel szeretném megkérdezni lennél-e a barátnőm.
-Kérdezhetek valamit?
-Aha.
-Mit mondok akkor amikor azt kérdezitek reggel hétkor, hogy kérek-e kávét?
-Igen-t
-Akkor most mondtad ki a válaszom.Majd megcsókoltam.
YOU ARE READING
Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)
FanfictionBóna Lili egy 18 éves lány mindene megvan ami neki kell de egy tragédia miatt olyasmi történik ami miatt minden emlékét újra kell gyártania.Még továbbra is szánalmas a helyes írásom úgyhogy bocsi.❤️ !A történet kitalált!