1. Kto pierwszy ten lepszy nie istnieje
W tym punkcie jest zawarte to, że nie możesz dostać tego kota, jeżeli kilka osób na raz będzie chciało tą adopcję. Biorę pod uwagę to, jak wypełnisz prawidłowo formularz.2. Hasło to: 🌻
Może chcesz sprawdzić do końca? (HINT)3. Hasło może się aktualizować.
To jest, jeżeli zobaczysz w poprzednich adopcjach inne hasła, one już nie są aktywne, a brane są jako to będące teraz.4. Formularz jest na każdym końcu z adopcji.
5. Zamówienia = otwarte.
W wieluuu, ale to wielu adopcjach widziałam jak zamówienia są zamknięte. Jeżeli szukasz takich, gdzie są one otwarte, to znalazł*ś swoją oazę na Saharze! DM
SPRAWDŹ CZĘŚĆ ZAMÓWIEŃ! ROBIĘ NIE TYLKO WOJAKÓW!6. Nie chciałabym zobaczyć tutaj h8'u lub «Ah bo ja miał*m tego kotka adoptować, smutno mi TwT».
Takie komentarze możesz zawsze zachować dla siebie. A jeżeli ci się nie udało zdobyć kiciusia, którego chciał*ś, to na pewno znajdziesz takiego, jakiego polubisz. Propos h8'u - muszę tłumaczyć, że to jest karalne?7. (INFO) W adopcjach znajdziesz od 2 do maksymalnie 5/6 kotków.
W każdej nazwie z rozdziałów w nawiasie będziesz miał* podane, ile kotków zostało adoptowane, i ile jest ich ogólnie w adopcji.8. Koty z worka/koszyka to będą zawsze 3 kotki.
Zero wyjątków.9. Znaczenia emotek przy rozdziałach
✨ - wszystkie koty otwarte
⛅ - niektóre koty adoptowane, ale jest jeszcze kilka otwartych
☁ - wszystkie koty są adoptowane(/。\) LISTA ZAGROŻONYCH (/。\)
Na listę zagrożonych trafiają osoby, które nie przestrzegają regulaminu. Te osoby nie mają prawa korzystać z adopcji na określony czas (będzie podany w nawiasie).
Na razie nikogo nie ma na tej liście. YAAAY!
10. Myślałeś, że to koniec, co? Zapewne szukasz prawdziwego hasła. Musiał być jakiś haczyk.
Już, masz, prosze bardzo.
⭐A, jeszcze, skoro tu jesteś- nie polecam zaglądać do starszych adopcji. Nie zmuszam, żebyś to robił*.
CZYTASZ
Adopcje Wojownicze
FanfictionTe adopcje są wyjątkowe. Nie dość, że możecie tutaj zobaczyć jak mój styl się zmienia przez CAŁY ROK to również możecie znaleźć coś dla siebie. Wiadomo, ta książka może nie jest na szytach rankingu, ale na 75% znajdziecie coś, co wam się podoba. Nie...