Time skip viikko
Y/n:Tapasin Aleksin noin viikko sitten rannalla.
Siitä lähtien olen ollut häneen yhteydessä puhelimitse.
Asumme kyllä samalla paikkakunnalla, mutta hyvin kaukana toistamme sillä matka yhteen suuntaan kestää yli 30minuuttia.
Joka tapauksessa minulla on vielä noin kaksi viikkoa lomaa ja aijon nauttia siitä täysillä Aleksin kanssa ystävinä.Puuhailen aamupalaa keittiössäni. Yhtäkkiä huomaan, kun joku soittaa minulle.
Aleksi
"Mitä kuuluu? "
"Ihan hyvää! Sulle?"
"Mikäs tässä.
Mitä puuhaat""Teen aamupalaa!"
"Hyvä.
Mietin, että jos nähtäisi jossain vaik tänään tai huomenna? ""Hyvä idea! Oisko huomenna? Missä? Mihin aikaan?"
"Voitaisko olla teillä?"
"Tottakai"
"Mut eihän haittaa et mun äiti koira tulee mukaan? Se on nimittäin mulla hoidossa."
"Ei teitenkään haittaa tai niin mä ainakin luulen"
"Ja sit mun kaveri Ollikin haluaisi tulla. Voidaan toki olla joku muukin päivä"
Vai että Olli.
Hyvä, että tunnen Aleksin ja nyt vielä joku Ollikin plus se koira.
Noh eikai tässä muutakuin päästää nuo tänne.
Haluan vain nähdä Aleksin."joojoo. Ota kaikki vaan"
"Jes nähään huomenna! Yheltä?"
"Juu yhelt käy."
"Kiitos et sä lähdit mun kanssa sillon.
Mä en tiiä missä mä oisin ilman sua.""Sähän mua pyysit.
Kiitä ittees""Mut sä pelastit mut"
"Sitä varten parhaatystävät on"
_____
Tuon lauseen sanottuani sammutin puhelun.
Se oli ehkä töykeää mutten tajunnut aluksi mitä sanoin.
Toivon että tuo ymmärtää minun sanoneeni sen vahingossa, vaikka tosin sitä kyllä tarkoitin..____
Aleksi:
"Parasystävä"
Mietin.
Mietin kovasti kuulinko oikein?
Y/n:in ääni kuului lopussa huonosti joten en voi sata varmasti tietää sanoiko hän sen, mutta varmistan sen viestillä sillä muuten en nuku koko yönä."Mitä sä mietit"
Olli kysyy minulta tullessaan taakseni minun istuessa sohvalla.
Unohdin täysin Ollin.
Hän tuli minulle katsomaan lähinnä äitini koiraa Rillaa ja jääkin yöksi, ettei hänen tarvitse lähteä yötä vasten Ouluun."En mitään ihmeellistä"
Sanon ja yritän kuulostaa vakuuttavalta."Okei?"
Tuo sanoo vielä ja suuntaa sitten keittiöön.
Nyt on minun aika.
Avaan keskustelun "Y/n" ja alan näppäilemään viestiä."Säkin olet mulle tärkeä yhtäkuin parasystävä"
Epäröin hetken tuon lähettämistä, mutta lopulta päädyin painamaan lähetä nappia.
Mitä jos kysymykset vierivät päässäni kunnes Olli istuu viereeni."Miks oot noin hermostunut?"
Olli kysäisee minulta ottaen hartiostani kiinni."Vittu mä oon nössö kuka helvetti panikoituu viestistä"
Sanon tuolle näyttäen puhelintani ja tuossa kyhjöttävää keskustelua."Y/n? Mitä siinä parasystävä viestissä on muka.
Sehän on ihan normaalia"
Tuo kysyy minulta ottaen tuon puhelimen omaan käteensä."Y/n on se kelle mennään huomenna?"
Huikkaan tuolle, mutta tajuan etten ole kertonut menostamme tuolle."Siis mitä helvettiä Aleksi?"
"Mennään huomenna Y/n:ille käymään. Okei?"
"Siis huomenna miks sä et kertonut mulle"
"Kai mä unohdin"
"Ja sä stressaat tosta sun viestistä? Miks ihmeessä?"
"En mä tiedä"
"Why i have a boy with no balls"
Tuo vastaa minulle iskien samalla silmäänsä."Turpa kiinni nyt! Jos säkin oisit samassa tilanteessa reakoisit varmaan samallailla"
Sanon tuolle ihanan vihaisena sillä en ole oikeasti niin nössö.
Nyt oikeasti Aleksi ryhdistäydy iso mies."Joo niin varmasti. Poista tuo jos häiritsee noin paljon.
Sitä paitsi parasystävä on parasystävä ei siitä juttelu voi olla noin vitun vaikeeta.
Välillä mä vaan mietin miks oot noin stressaava henkilö"
Tuo vastaa minulle vielä naurahtaen ja lähtee omaa huoneeseensa.____
Y/n
"Säkin olet mulle tärkeä yhtäkuin parasystävä"
"No sä tiesitkin jo, että mä olen samaa mieltä. Nähdään huomenna<3"
"Hyvää yötä!"
_____
Vittu mä oikeasti stressasin asiasta mistä kukaan muu ei satavarmana stressaisi.
Noh ainakin saan nyt unta.
Olli tais olla sanomastaan ihan oikeassa."Why i have a boy with no balls"
Nyt todella tiedän kenestä hän puhuu jatkossa sanoessaan tuon.____
Words: 586<3
Kolmas luku!
Mitä pidätte?
Ja haluatteko jatkoa?
VOCÊ ESTÁ LENDO
WITH YOUR LAST POWERS // Aleksi kaunisvesi x reader //VALMIS✅️
Ação"Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut" Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle. "Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti" Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua. "Sovitaan tää ja jatketaan elämää s...