Y/n:"Vitun vitun vittu"
Soperran itselleni, kun olen päässyt huoneeseeni.
Minun oli tarkoituksena tänään vielä siivota enne noiden tuloa, mutta enhän minä sellaista kerennyt tekemään tai en pystynyt..Eniten mietin sitä miten vainoharhainen olin ja jätin ukko-oveni auki?
En muista eilisestä oikeastaan mitään muuta kuin Aleksin ja minun keskustelut.
Kaipa minä sen vain unohdin laittaa kiinni.
En todella tiedä.Mutta nyt on aika etsiä päivä vaatteet nopeasti.
Ei ole aikaa nyt haaveilla mistään.
____Olli:
"Oltais nyt ootettu, että se ees herää"
Sanon Aleksille, joka istahtaa tuon tytön sohvalle."Mä tunnen sen hyvin ja kyllä se muhun luottaa!"
Tuo vastaa minulle varmemmin, kuin koskaan."Oot tuntenu sen viikon ajan"
Huikkaa tuolle vielä ettei tosi asia unohtuisi täysin."kuin niin vaan viikon?
Joka tapauksessa luulen, että se luottaa muhun""Niin sä luulet"
Vastaan tuolle vielä itsepäisesti pidellen Rillaa sylissäni."Kyllä mä Aleksiin luotan"
Kuulen jonkun takanani sanovan."Niinpä Olli"
Aleksi sanoo minulle naurahtaen."Saanko päästää Rillan irti?"
Kysyn pyöritellen silmiäni käätyessä samalla ympäri niin, että nään tuon tytön."Joo lakse vaan!"
Tuo vastaa minulle ilosena.
"Miks järkytyit?"
Tuo kysyy minulta, kun suuni aukeaa ja silmäni isonevat."Ei. en mä järkyttynyt.
Sä olet Y/n! "
Vastaan tuolle nopeasti.
Sillä tässä tapauksessa olen hyvin iloinen."Kyllä minähän tässä"
Tuo vastaa hieman kikattaen ja lähtee keittiötään kohti.
Ai, että y/n!
Meillä on niin hyviä muistoja kaukana menneisyydessä, mitä en ikinä unohda!_____
Aleksi:
Asettelen Rillan ruokakuppeja Y/n:in olkkarin lattialle.
"Onko teillä muuten nälkä?"
Y/n kysyy meiltä keittiöstään."Syötiin jo meillä niin en usko"
Olli vastaa tuolle.
Tuo ruskeahiuksinen poika on tällä hetkellä hieman omituinen.
Hän istuu tuossa sohvalla ja tuijottaa seinää.
Noh antaa hänen haaveilla minä menen suoraan asiaan."Y/n"
Huikkaan tuolle kävellessäni keittiöstä kohti."Juu"
"Me mietittiin Ollin kanssa miks sä näytät niin tutulta."
"niin? Ja joo kyllä mä Ollin tunnen"
"Aivan, mutta mä tulin siihen tulokseen, että mähän taisin luovuttaa sulle tän sun kämpän avaimet! nimittäin tää on meijän bändin vanha studio!"
Sanon tuolle.
Olen hieman innossani sillä voinhan mä nyt periaatteessa sanoa, että olen tuntenut Y/n:in yli 2-vuotta!
Ja, kun meillä jotain yhteistä menneistyttäkin on ollut.
Onhan se ihan mielenkiintoista!"Apua Aleksi"
Tuo hihkaisee minulle.
"En mä sua tunnistanut aluksi ollenkaan!"
Y/n sanoo vielä himan hyppiessään edessäni."Aika jännä juttu tosiaan"
Olli sanoo takaatani, kun astelee keittiöön."Mä muistan, kun sä veit mut silloin kahville!!"
Y/n hehkuttaa minulle.
Hyi yök nyt muistan, kun vein tuon tytön kahville sinä päivänä, kun avaimet tuolle luovutin.
Se vasta oli noloa."Sä olit vielä pikku Aleksi"
Tyttö edessäni sanoo vielä katsoen taas häpeistä ilmettäni."kuulemani mukana ne oli aika melkosen hyvät treffit"
Olli nyökkäilee vieressäni hupaisa ilme kasvoillaan."Noniin unohdetaan se jo"
Sanon noille molemmille yrittäen pitää naamani neutraalin värisenä.____
Y/n:
Miten ihmeessä?
Tapasin viikko sitten hyvän ystäväni jonka "kadotin" 2vuotta sitten.
Taino enhän minä häntä kadottanut, mutta emme enää tapaillut tai pitänyt yhteyttä toisiimme.
Jotenkin se vain kauan sitten loppui.Nyt kahden vuoden jälkeen tapaan hänet uudestaan?
Aika hämmentävää vai mitä?
_____Syön aamupalaa noiden kahden pojan istuessa minua vastapäätä.
"No mitä sulle silleen nykyään kuuluu? Tai siis teille?"
Kysyn noilta rikkoen kiusallisen hiljaisuuden."Ihan hyvää nykyään.
Viime aikoina on vaan ollu vähän vaihtelevaa, mut kaikesta huolimatta oon tässä"
Aleksi vastaa minulle ja hymähtää iloisesti.
Hymyilen tuolle."Entä sulle?"
Kysyn ja suuntaan katseeni Olliin."hyvin mulla menee!"
Olli vastaa minulle nopsakasti.
Tuon ruskeahiuksisen pojan tunnen taas periaatteessa samalla tavalla kuin Aleksin, mutta olemme olleet myös hänen kanssaan samassa lukiossa!
Siitä tunnen hänet todella hyvin.
En vain tajunnut sitä, sillä nämä molemmat ovat muuttuneet hyvin paljon.Tiedän jo nyt, että rakastan uutta elämääni.
____
Time skip ilta:
Istun sohvallani kahden kauppakassin kanssa.
Kävimme ajan kuluksi poikien kanssa shoppailemassa, joissain kaupoissa.Mutta nyt olen poikki ja hieman surullinen.
Pojat lähtivät koteihinsa äskettäin niin ja teitenkin Rilla.
Olisin voinut olla tässä päivässä ikusisuuden.Sovimme kuitenkin Aleksin kanssa, että henkailemme huomenna kahdestaan jossain.
Hän haluaisi puhua minun kanssani hieman, siitä ranta päivästä ja miten hän sinne päätyi.Huomista odotellessa!
____
Words: 688<3
Näitä lukuja saattaa tulla huomenna vähän enemmän kuin normaalisti, sillä mulla on nyt aikaa kirjoittaa näitä, kun olen kotona kipeänä. <3
ESTÁS LEYENDO
WITH YOUR LAST POWERS // Aleksi kaunisvesi x reader //VALMIS✅️
Acción"Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut" Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle. "Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti" Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua. "Sovitaan tää ja jatketaan elämää s...