Y/n:
Juoksen.
Juoksen niin lujaa, kun jaloistani lähtee.
Aleksi soitti minulle ja kertoi, että kerrostalo missä minä asun oli liekeissä kirjaimellisesti.
Minua ei kiinnosta saanko pian palautetta äkki löhdostäni töistä sillä en ehtinyt siitä kenellekään kertoa.
Eniten minua huolettaa Rilla.
Rilla on sisällä ja Aleksi sanoi menevänsä hakemaan Rillan sisältä, jos palomiehet eivät tule sillä sekunnilla.
No ei tietenkään palomiehet tule sekunnissa.
Joten voin jo silmissäni nähdä tuon pojan tuolla palavassa talossa.
Ei näin.
______Aleksi:
Seison tuon palavan kerrostalon pihassa.
Soitin hetki sitten Y/n:ille joka on kuulemma jo jalkeilla tulossa ja 112 josta palomiehet jne tulevat.Mutta Rilla.
Se on sisällä eikä palomiehiä näy.
Muuta asukkaat on jo tulleet pois asunnosta huomatessaan palohälyttimet.
En aijo viivytellä enää kauaa.
Se koirahan kuolee tuonne savuun minä hetkenä hyvänsä.
Nyt on mentävä ja äkkiä, jos tahdon tuon koiran vielä heräävän vierestäni."Mä pelästyin jo, että menit sisään"
Oletan y/n:in sanovan takaani.
Ikävää sanoa seuraava sanani, mutta olen satavarma, että jos Rillan pystyn pelastamaan voin olla ylpeä itsestäni."Ei.
En mennyt sisään vielä, mutta nyt menen"
Vastaan ja lähden itsepäisesti kohti tuota savusta tukkiutunutta ovea.
Kuulen Y/n:in huutavan perääni vielä jotain, mutten välitä vaan lähden suunnistamaan tuota asuntoa kohti._____
"Rilla mä tulen"
Huudan huonovointisena sillä tämä savu ottaa minua henkeen."Jes tässä se on"
Huikkaan kun olen päässyt asunnon ovelle."VOI NYT HELVETTI"
Huudan vuorotellen tuota ja apua sillä ovi on lukossa, mutten aijon lähteä ennenkuin saan tuon auki.
Katson ympärilleni, mutten nää mitään.
Enää on vain muutama keino saada ovi auki."Anteekis Y/n"
Sanon ja isken jalkani tuohon oveen useaan kertaan.
Ovi särkyy pinesti niin, että saan käteni siitä sisään, jotta voin napsauttaa oven sisältä auki."Vittu jes"
Onnistunut avaamaan tuon oven ja melkein juoksen sisään.
Talo on täynnä hiaman tummaa ja välillä vaaleampaa savua.
En kuitenkaan nää mitään."Rillaaa"
Huutelen ja etsin tuota karvakuonoa.
Olen jo lähes epätoivoinen kunnes kuulen pientä tuhisemista takaani.
Se tosiaan oli Rilla!
Käskytän Rillaa kohti ovea minun mentäessä edeltä.
En kykene nostamana tuota koiraa syliini sillä käteni ovat lähes toimimattomat.
Koko kehoni tuntuu veltolta ja väsyneeltä.
Tämä savu ja kuumuus ei tee hyvää keholle.Pääsen rappuun Rillan kanssa, joka tassuttelee perässäni aivan, kuten mitään tulipaloa ei olisi.
"Palomiehet tulee.
Mee sä jo pihalle"
Sanon tuolle ja osoitan hiaman raolla olevaa ulko-ovea.
Rilla katsoo minuun, mutta lähtee käppäilemään ulos talosta."Hyvä tyttö"
Sanon kun nään tuon lähtevän täältä.Heikottaa.
Yhden askeleen otettuani silmäni sulkeutuvat ja kaadun."Se on täällä!"
______
Words: 431<3
Kahdeksas osa!
Tää oli nyt himan lyhyempi, mutta se tuskin haittaa sillä tykkään tehdä myös vähän lyhyempiä osia!
ESTÁS LEYENDO
WITH YOUR LAST POWERS // Aleksi kaunisvesi x reader //VALMIS✅️
Acción"Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut" Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle. "Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti" Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua. "Sovitaan tää ja jatketaan elämää s...