TW:
ITSETUHO
Back to time: "Enna?"
Y/n:Katson televisiota sohavallani taino en minä sitä katso, vaa katson puhelintani.
Nyt on maanantai ilta klo 23.00 ja odotan innolla huomista sillä Aleksi tulee kotiin.
Silmäni pysyvät juuri ja juuri auki joten päätän lähteä kohti ilta puuhia.Olen vihdoin ja viimein saanut ilta touhuni tehtyä pääsen asettumaan sänkyyni ja nukahdankin melkein heti.
_____
Herään keksellä yötä yhtäkkiä puhelimeni ilmoitusääneen.
"Kuka helvetti kehtaa häiritä mun unia"
Raivoa, kun nappaan tuon härpättimen käteeni.
"Taas joku tuntematon"
Jatkan ja avaan tuon lähettämän viestin...
Viesti ei ole mikä tahansa viesti vaan video.
Videon tausta on vain musta, mutta yhtäkkiä näytölle ilmestyy tyttö.
Tyttö näyttää seisovan jonkun edessä.
Huoneen seinässä lukee "Yle" joten en ole voinut erehtyä paikasta.."Aleksi!?"
Huudahdan, kun nään tuossa kameran toisella sivulla huonosti, mutta varmasti Aleksin.
Videossa ei kuulu ääniä, mutta voin aistia aivoissani näiden keskustelun.
Se on tasan tarkkaan jotain "Mä haluan jättää Y/n:in ja lähteä sun kanssa" luokkaa naurahdan vitsillä sillä miksi Aleksi mitään sellaista sano-...
Aivoni keskeyttävät toimintansa, kun näen tuon suutelemassa Aleksia.
Video päättyy melkein saman tein tuon jälkeen..
Saan samaisesta numerosta vielä toisenkin videon.~"Kerro kaikki paska mitä halusit siitä sanoa! "
Tuo tyttö sanoo kamerassa."Vitun läski, vammanen, rotta hanki elämä" ~
Pieni entinen prinssini lisää.
___"Aleksi?"
Sanon vielä itku kurkussa, kun video päättyy, tämän jälkeen tuo numero estää minut enkä voi kommentoida tuon lähettämiin kuviin enää.
Huomaa kuitenkin tuon laittaneen vielä viestin, jossa lukee vuorostaan.___
-Aleksilta terveiset.
Umpikänni ja mun matkassa.
Tän pojan löydät ehkä puskasta tai kuolleena mun takapihalta.
Hyvää loppuelämää puspus!
____Itken ja raivon itsekseni vuorotellen.
En tiedä mitä tuohon pitäisi vastata tai reakoida.
Aivan kuten Niklaksesta ei ollut tarpeeksi haittaa mun mielenterveydelle.Alan jopa uskomaan Jeenniin ja tuon sanoihin.
Hän on petturi, ei todellakaan mikään hyvä sydämminen ihminen, kuten on antanut minun aina luulla.
Uppoan ajatuksiini yhtäkkiä päässä vielä hetki sitten loistavat valoot sammuu ja nukahdan.____
Aamulla herään väsyneenä ja levottoman oloisena.
Haluan satuttaa itseäni.
Haluan rangaista siitä etten riitä.
En riitä edes Aleksille niin miten voisin riitää kellekään muulle.
Paiskon lattialle kehyksissä olevan kuvia, jossa minä ja Aleksi hymyilemme yhdessä rannalla.
Tuon haluan pyyhkiä mielestäni eli heitän seuraavaksi "onnellisimman hetken elämästäni" kuvan lattialle.
Tuossa olin aidosti onnellinen löydettyäni Aleksin."Mmmmmm"
Mumusen, kun lasinsirpaleet osuvat polviin, kun lyyhistyn noiden päälle.
Se hyvä tunne valtaa taas kehoni.
Sain taas tyydytettyä itseni itselleni.
Tuo kipu jaloissani on kuin epäonnistuneella terapeutilla käynti, niin tuskallista ja uuvuttavaa.____
Jonkin ajan päästä pääsen tuolta lattialta ylös ja menen putsaamaan aiheuttamani haavat.
"Ai saatana"
Huudan, kun desinfioin noiden haavojen pintaa.
Olen samalla ylpeä itseäni sillä nyt sain vihaani purettua itseeni enkä muihin ihmisiin, mitä joskus tein, kun minulla oli paha olla."MITÄ VITTUA!!"
Huudan turhautuneena kaiken tuon tekemisen jälkeen sekä potkin vielä keittiön penkkejä.
Haluan lisää tuskaa."Haloo"
Kuulen yhtäkkiä jonkun sanovan ja astuvan sisään asuntoon.
Tuo ääni kuulosti hirvittävän paljon Aleksilta.
Hiljennyn.
"Haloo Y/n"
Tuo jatkaa.Istahdan pöytämme taakse keittiöön ja yritän olla huomaamaton, mutten siinä onnistunut kun tuo astuu keittiöön ja huomaa minut heti.
"Y/n"
Tuo aloittaa ja ryntää eteeni katsomaan auki olevia polviani.
"Mitä sä oot tehnyt"
Tuo hätääntyy."Mä luulin, että me oltii yhdessä"
Sanon vihaisena, mutta olen samaan aikana hieman helpottunut, some people know what i'm mean.."Siis hä? Ollaanhan me"
Tuo panikoituu."Ai jaa"
Sanon ja näytän tuolle kaksi videota.~"Kerro kaikki paska mitä halusit siitä sanoa! "
"Vitun läski, vammanen, rotta hanki elämä" ~
"Vai että sellasta"
Mulkaisen tuota ja kävelen tönäisemällä tuon kumoon ja suuntaa Aleksin ohitse makuuhuoneeseemme."Mistä sä ton videon oot saanu.
Ja toi suutelu.
Mä lupaan! Se ei merkannu mulle mitään.
Sitä paitsi se pakotti mut tohon usko mua!"
Tuo inttää."Paskat"
Heitän tuolle niinkin raa'asti tuon sanan.
"Ja ihan sun uus hyvä ystävä lähetti ton mulle, että puspus vaan sullekin"
Jatkan entistä vihaisempana ja ylimielisempänä."Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut"
Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle."Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti"
Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua."Sovitaan tää ja jatketaan elämää samalla tavalla, kun ennekin"
Hän sanoo yrittäen selvästi lepytellä minua."Jatka sä vaan mä lähden nyt"
Sanon samalla kun teen lähtöä ovea kohti.Lähden niin kauas täältä jonnekin missä minua ei odota kukaan.
Päähäni syntyy paras idea hetkeen._____
Words: 711<3
Kahdeskymmenes viides osa!
Nyt ollaan puoli välissä!
VOCÊ ESTÁ LENDO
WITH YOUR LAST POWERS // Aleksi kaunisvesi x reader //VALMIS✅️
Ação"Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut" Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle. "Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti" Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua. "Sovitaan tää ja jatketaan elämää s...