TW: UHKAILU
Y/n:Hetken nappeihin perehtymisen jälkeen löydän käynnistysnapin,
eli painan siis siitä ja moottori käynnistyy.
Havahdun yhtäkkiä, kun vene alkaa heilua aivan kuten joku astuisi veneeseen, käännän katseeni selkäni taakse."Hitto mä pelästyin"
Sanon kun huomaan ettei kukaan tullut veneeseen, tai en ainakaan nähnyt ketään.
Jokatapauksessa nyt käyn irrottamassa veneen kyljen irti laiturista ja lähden sitten vesille, kun olen saanut irroitettua veneen laiturista suuntaan takaisin ohjaus koppiin ja lähden pois rannasta.Kun olen tarpeeksi kaukana rannasta sammutan hetkeksi veneen moottorin ja jään katselemaan maisemia.
Tuo ihana kesän iltaaurinko laskee puiden taakse ja onkin muuttanut koko taivaan pinkiksi.
Ihailen sitä.
Takanani alkaa kuulua yhtäkkiä ääniä, hädissäni käännän katseeni suuntaan mistä tuo ääni kuului."Huhuu kuka siellä"
Huhuilen veneen peräosaan, ketään ei kuitenkaan näy eikä kuulu joten jatkan maisemien ihailua.
Jostain syystä olen tällä hetkellä hirveän vainoharhainen, ehkä pitäisi vaan rentoutua ja unohtaa kaikki muu.
Kun pääsen vihdoin siihen rentoutumisen tunteeseen kuulen puhetta."Y/n"
Joku tuhertaa takaani.
En ennätä kääntyä katsomaan tuota henkilöä, sillä tuon puhe tyyli kertoo jo minulle paljon, eli menen suoraa asiaan."Aleksi miks sä tulit tänne"
Posmitan ja lopulta käännänkin katseeni tuon suuntaan."Ennenkun sä teet mitään niin oo ihan hiljaa"
Veneeseen hypännyt Niklas rahoittelee minua sormellaan.
Jo tuon näkeminen saa verenpaineeni kohoamaan, niin miten muka minun pitäisi olla hiljaa?"Mitä helvettiä sä täällä teet?"
Huudan, kun yritän saada yhteyden rannassa istuville naapureille.
Sillä pelkään Niklasta."Nyt vittu turpa kiinni"
Tuo sanoo ja hyökkää päälleni kaataen minut kumoon.
"Rauhotu kaikki on hyvin"
Tuo jatkaa.
Yritän rimpuilla niin kovaa kun pystyn, muttei se näytä tuottavan tulostaan.Minua ahdistaa kun tuo pitää kättään suuni edessä, joten rauhoitun.
"Mulla on sulle asiaa"
Tuo huikkaa, kun ottaa kätensä pois naamani edestä."Mitä"
Kuiskaan, kun peräänny veneen toiseen nurkkaan."Halusin varottaa sua Aleksista"
Tuo aloittaa."Älä jaksa puhua siitä"
Mulkaisen tuota murhaavasti."Eli se ehti tehdä sen jo?
Vittujen vittu"
Tuo huokaisee."Minkä teki?"
Kysyn muka ihmeissäni."Se satutti sua.
Eikö niin?"
Niklas kysyy."Mitä se sulle kuuluu pettääkö se mua vai ei!"
Jatkan ärtyessäni entistä enemmän."Jos sä lähdet mun mukaan niin se ei voi enää ikinä koskea suhun"
Tuo sanoo ja ojentaa kätensä eteeni.
Tuijotan tuota pää kallellaan.Tuoko todella luulee, että lähden ex poikaystäväni matkaan, kun minulla on jo uusi?
Helvetin reikäpää."En lähde"
Pyöräyttää silmiäni."Mä en tietääkseni antanut sulle vaihtoehtoja"
Tuo muuttaa ilmeensä hellästä ilkikuriseksi."En mä sun vaihtoehtoja tarviikkaan"
Vastaan, tuon nostaessa kulmiaan."Sä siis haluat pelata raakaa peliä.
Noh käy sekin"
Niklas sanoo ja kaivaa taskustaan pienen puukon."Niklas pistä se veitsi alas!"
Kiljaisen tuolle hiljaa, mutta niin että hän sen kyllä kuulee."Saatanan-"
Tuo jatkaa kunnes pysäyttää sanansa, kun huomaamme molemmat veneen moottorin, joka alkaa savuttamaan tummaa savua.
"Kuollaan vittu sitten yhdessä"
Tuo virnuilee ja yrittää ottaa minusta kiinni niin etten voisi paeta.
Menen shokkiin.
Vene oli tosiaan rikki."MÄ KUOLEN!"
Huudan vielä, kun pystyn.____
Kalle:
"Mitä helvettiä sä täällä teet"
Kuulen Y/n:in huutavan ja heiluttelevan meille tuon joen keskeltä."Kannattaakohan huolestua"
Sari kysyy, kun tuo tyttö joka äsken meille heiluttelin paniikissa katoaa veneen uumeniin."Jos seurataan hetki tota touhua"
Huikkaan tuolle ja nousen penkistäni, jotta näen veneen paremmin.
Katselen hetken tuota venettä jossa en nää enää ketään joten istahdan alas."Kato nyt! Sieltähän nousee savua"
Sari hermostuu."Ei helvetti"
Huudan, kun lähden kohti rantaa.
Vene oli siis edelleen rikki.."Y/n me tullaan!"
Sari huutaa takaani."Auta mua ottamaan toi soutuvene"
Huudan tuolle, kun juoksen meidän laiturillemme, jossa makoilee puinen vene.
Kun pääsen vidoin istumaa tuohon veneeseen havahdumme molemmat Sarin kanssa hirveään huutoon."MÄ KUOLEN!"
Kuulen, kun nään jonkun hyppäävän tuosta veneestä alas.
Lähden siis soutamaan sitä kohti niin kovaa kun pystyn.Yhtäkkiä tuo äsken saavuttanut vene räjähtää ilmi liekkeihin.
"Eieieiei"
Hätiköin, kun yritän nostaa vedestä äsken hypännyttä tyttöä.
"VITTU ALEKSI ON TUOLLA PALAVASSA VENEESSÄ.
SOITA APUA"
Huudan Sarille, kun nään tuon veneen uppoavan hiljalleen veden uumeniin.
Saan Y/n:in veneeseen ja suuntaan kohti rantaa."Mä soitan 112:seen niin soita sä Aleksin äitille!"
Sari huutaa, kun pitelen tuon tytön verestä vuotavaa päätä kiinni paitani helmalla."Aleksi ei kyllä tuosta selviä"
Sanon, kun katselen tuota palavaa venettä kohti.
Päästän kyyneleeni virtaamaan.____
Words: 724<3
Kahdeskymmenes kahdeksas osa olkaa hyvä!
Oon pahoillani, kun nyt on tullut vähän vähemmän osia, sillä harrastukset ja koulu on mulla tällä hetkellä etulinjalla niin pääsen kirjoittamaan tätä paljon harvemmin.
Yritän kyllä nyt viikonloppuna saada aikaseks kirjottaa vähän enemmän. <3
KAMU SEDANG MEMBACA
WITH YOUR LAST POWERS // Aleksi kaunisvesi x reader //VALMIS✅️
Aksi"Ymmärräthän sä etten mä oikeesti sitä tarkoittanut" Tuo sinisilmäinen poika edessäni yrittää selittää minulle. "Ai et tarkoittanut, mutta sanoit sen silti" Vastaan tuolle välinpitämättömästi pakatessani laukkua. "Sovitaan tää ja jatketaan elämää s...