Tenshi :Reggel Itachiéknál ébredtem .... Észre vettem ,hogy még mindig ott van a könyv...Ezért olvastam tovább mivel ... Minden meg ....fog... benne történni egy kicsit másképp.
"Raitonak aznap rossz előérzete volt ezért edzenie kellet ...Még többet... Szinte már nem is járt haza ... Pár hónap után , eljött az amit sejtett ...Egy hatalmas ellenfél ,,
A folytatás ki volt tépve...Mintha ...Azt akarnák ,hogy ne tudjam a folytatást...Edzenem kell folyamatosan... Szinte nem is fogok haza járni...Úgy mint anya... -gondoltam amikor kiléptem az alvó Itachi ajtaján és haza rohantam... Előszedtem a katanámat majd benéztem benéztem apához . Elég...Érdekes pózban aludt...Na mindegy... Benéztem Hanáékhoz... Bemutatkoztam a vőlegényének mivel őt is eljegyezték, ... Aztán már elindultam edzeni... Azóta csak edzek és edzek Itachit néha napján látom... De most az edzés a fontosabb . Most az egyszer haza mentem és Hana várt...
-Hallod Tenshi! Minden félét össze vissza ...- mondta volna de elment a fürdőbe azt hiszem rókázni ... - Kivánok mindent ...Nem tudod ,hogy mi a fene bajom van ? - aztán beugrott ...
-Nem lehet ,hogy... Terhes vagy?
-Mi? Nem!...Vagy ...De ? - formáltam neki egy terhességi tesztet ...Igen...Ilyet is tudok ...Ő bement majd bár perc után
kijött .... - Terhes ...Vagyok ...- én oda rohantam hozzá és megöleltem... Utánna elköszöntünk egymástől mert elakarja mondani: az anyjának , az apjának , a vőlegényénsek meg a vőlegényének az anyjának a barátjának a szomszédjának a nővérének a kishúgának .... Én itt kiégtem... Aztán én is elhagytam a házat .Itachi :
Reggel Tenshi nélkül ébredtem ami megviselt... Azóta nem is beszélünk rendesen csak néha találkozunk... Mit csinálhat? Talán ...Megcsal ? Nem biztos nem ! Vagy...Kakashival... Megkérdezem Kakashit ami ...Egy kicsit kínos lesz... Szokás szerint Sasukéékal edz ... Felöltöttem és oda mentem ahol edzettek ... Megkerültem őket hátulról .
Beleborzoltam Sasuke hajába ő megajándékozott Tenshi " bármeik percben meghalhatsz ...,, nézésével... Valóban ...Ő a tanítványa ...-Kakashi...Tudnánk ...Négy szem között beszélni ?
-Persze !- mondta majd el egy picit messzebb mentünk .
-Tudod mi van Tenshivel?
-Nem ...Igazából nem is láttam mostanában . De miért engem kérdesztél? - muszáj lesz...
-Ne vedd sértésnek de azt hittem ,hogy amíg távol voltam Tenshi megcsalt veled... -ő csak kérdőn nézett rám . - Egyáltalán ...Ki neked Tenshi ?
-Olyan mint ha a testvérem lenne ...
-Áh! Köszi Kakashi ! - mondtam intetem Sasukénak majd elmentem Inoékhoz...Hátha ők értik ,hogy miért megy el mindig Tenshi . Berontotam hozzájuk .
-ÚRISTEN !!!-sikoltott fel Temari . - Kopogásról nem hallotál ?
- Lányok! Tudnátok ...Segíteni ?
- Mondjad ha már berontotál !- mondta Ino .
- Nem tudjátok ,hogy mi van Tenshivel ?
-Nem de ...Mond már mikor láttad utoljára ?- kérdezte Temari .
-Tegnap este ... És néha találkozunk az utcán...
-Nem lehet ...Hogy terhes ? Már mint...Ő Konoha angyala ... És ha én lennék ő és gyereket várnék. Én is napokra eltűnnék. Gondolj bele ! Ő védi a falut és olyan mint egy 2. Hokage . Át kell gondolnia ezt az egészet... De lehet ,hogy hülyeséget mondok...- mondta Ino... Gyereke lenne ...Tőlem ...
- Na mindegy ...Megyek... - mondtam majd se perc alatt megérkeztem a házukhoz bementem a szobájába de nem volt ott... Aztán elkezdtem kutatni ... Hátha találok valamit ... Bementem a fürdőszobába és benéztem a kukájába ... Egy pozítiv ...Terhességi teszt... Kivettem a kukából és zsebre tetem majd elindultam megkeresni .
Tenshi :
Éppen mentem haza éppen léptem amikor szembe találkoztam vele ...
-Szia ,mondjad !
-Te ...Hova szoktál menni minden nap ? Talán megcsalsz valakivel ?
-Először is... Edzeni ... Más részt...Ennyire ...Nem bízol bennem ? Talán csalódást okoztam ?
-Lefeküdtél valakivel ? -ennél a kérdésnél elszálltam magamtól .
- Te most komolyan beszélsz ? Igen! Veled tegnap ! De ha most Megbocsájtasz... - fordultam sarkon .
- Akkor... Tőlem van gyereked ?
- Nem vagyok terhes...
- Akkor ez mi ? - mutatott felém egy pozitív terhességi tesztet . -Nálad találtam !
-Az Hanáé ! Ma derült ki ,hogy terhes !
-Ne tagad le a gyerekemet!
-HÁT NEM ÉRTED ? NINCS TŐLED GYEREKEM ! KÉPTELEN VAGY FELESÉGÜL VENNI! MIÉRT NEM TUDOD MEGTENNI ? MIÉRT NEM VAGY KÉPES VELEM ÖSSZEKÖTNI AZ ÉLETEDET ? HA MEGKÉRDEZNÉD IGEN AKARTAM TŐLED GYEREKET ! DE CSAK AKARTAM ! MOST...már ...nem ...- mondtam majd vissza szaladtam az erdőbe és már nem akartam látni...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak érdek semmi több
FanficItachit érdekházsságra kényszerítik az Uchiha klán egyik kék vérű tagjával. De biztos ,hogy csak érdek ez az egész ?