Yine Geri Dönüş Spoilerı Gibi Ama Değil De Yani Bence

125 7 26
                                    

Geri dönüşün son son bölümü. Yani bölümü değil aslında paragrafı. Çok da spoilerlık bir şey yok çünkü kitabı bitiren cümleyi sildim. O biraz süpriz olsun. Sadece bu ara aşırı yazma havamdayım ama ara kısımları yazmak ölüm gibi diye şunları yayımlayayım dedim.

Birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı. Karanlık dünyalarında huzur bulabildikleri, nefes alabildikleri tek yer orası kalmıştı.

"Başaracağız bunu." Lily'nin sesi bir kararlılıktan çok soru bildiriyordu. "Başaracağız." James onun söylemeye çekindiği eminlikte konuşmuştu.

"Biz bir ayrılık atlatmış insanlarız, bu mu ağır gelecek?" Lily James'in şakasına gülerken James o gülüşün kaybolmasına fırsat vermeden Lily'i öptü.

Yumuşacık bir öpücüktü. Birbirleri üzerinde kayan dudakları arasında sözsüz bir iletişim vardı. Her şey iyi olacak, yeniden mutlu olacağız, yeniden gün yüzü göreceğiz.

Birkaç saniyelik bu öpücük yetmişti onlara. Birbirlerine sonsuz güvendiklerini tekrar tekrar düşünmekten beyinleri yorulmuştu artık.

James elini Lily'ninkiyle birleştirdi. O ikisi bir oldukça, beraber oldukça başlarına ne gelirse gelsin altından kalkabilirdi.

Diğer elini Lily'nin aylar önce şiş olan karnına koydu. Yaramaz bir gülümsemeyle ona baktı.

"Çok boş kaldı sanki?" Lily gülerek çattığı kaşlarıyla ona bakıp karnındaki eline vurdu.

"Uslu dur Potter." James yeniden Lily'i öptü, bu sefer daha istekliydi. "Emredersin Potter."

Az önce umutsuzlukla boğulan evleri yeniden bir masal yuvasına dönmüştü. Önlerinde oynayan Harry, anne babasının ne konuştuğunu anlamasa da onlara bebeklere has bir hayranlık ve sevgiyle bakıyordu. Bunu gören James kalktı, oğlunu kucağına aldı ve onu havaya atıp tutmaya başladı. Lily James'e kızıp oğlunun eğlenceli çığlıklarına gülüyordu.

Yeniden mutlu olacaklardı.

Harry Potter OneShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin