MULTİMEDYADA ULAŞ SİZLERLE ...
YAZARIN ANLATIMINDAN:
Pars telefonu kapattıktan sonra arabanın muavin tarafına geçip yüzü yaralardan akan kan nediyle kıpkırmızı olan Açelya'yı gördüğünde içinin açıdığını hisseti birden bu hissi ne kadar uzun zamandır hissetmediği aklına geldi . Bu kız farklı şartlarda karşılaşsalardı herşey farklı olmazdı bekli ama sevgisinin içinde hırs olmayabilirdi. Kafasını iki yana salladı asla olmayacak birşeyi hayal etmek ona göre zayıflıktı. Kapıyı açmayı denedi ama kapi feci bir şekilde sıkışmıştı. Kapıyı kırmaktan başka çaresi yoktu . Ama hiçbir şekilde Açelya'ya zarar vermemeliydi canı yeterince yanıyordu. Kapıyı tutu derin bir nefes aldı ve kendine doğru çekti çekti ve başardı . Geriye doğru tökezlemişti. Dengesini tekrar sağladı ve Açelya'nın yanına geldi . Çok narin görünüyordu. Açelya ' yı çok dikkatli bir şekilde kucağına aldi tüy kadar hafifti . Açelya'nın yaralarının kanamasi durmuştu. Açelya ' yı arabasına götürüyordu siyah jeep inin arka kapısını açık bırakmıştı. Narinçe arabanın arka koltuğuna yatırdı Açelya'yı . Emniyet kemeriyele hareket etmesini engelledi ve kapıyı kapatı sürücü koltuğuna geçti . Arabayı harekete geçirdi ve telefondan eski bir dostunun numarasını tuşladi kendisi doktordu ve Pars'a can borçu vardı ve bunu ödeme vakti gelmişti.
PARS: Merhaba doktor ben Pars sana borçunu ödeme şansı veriyorum.
DOKTOR: Pars sana beni arama dememiş miydim saattın kac olduğundan haberin var mı?
Pars adamın sesindeki korkuyu hissetmişti demekki hâlâ Pars'tan korkuyordu bu ona daha da güç verdi ve:
PARS : Ah doktorcuk yoksa eski çamaşırlarını açmayaçağıma dair söz veremem.
Doktor iyice gerilmişti .Pars damarına basmıştı şimdi mecburen kabul edicekti.
DOKTOR : Tamam adresi mesaj atıyorum.
Doktorun sesindeki bıkkınlık Pars ' a zevk vermişti. Telefonu kapatı 2 dakika sonra mesaj geldi ve Pars son sürat verilen adrese arabaya sürmeye başladı biran önce verilen adrese gitmeliydi. Arkasına dönüp baktı Açelya ölü gibi bembeyaz kesilmişti. Pars dahada hızlandı 200 km/saat hızla ilerliyordu. 15 dk sonra verilen adresdeydi arabadan atlayarak indi ve koşarak arabanın arkasına dolandı ve Açelya'yı kucağına aldı. Şuan cok narin duruyordu .
Doktor arabanın sesini duymuş kapıya çıkmıştı gözünde endişe ve korku vardı .
Doktor salona ilerledi Pars soru sormadan arkasından gitti. Açelya'yı koltuğa yatırmasını işaret etti . Doktor Pars'a azarlayıcı bir ses tonuyla :DOKTOR: kıza naptın sen!!
Pars biran sinirlendi kimse ama kimse Pars'a bu ses tonuyla konusşamazdı.
Pars birden Doktorun boğazına yapıştı .
Doktor bunu beklemiyordu gözlerini kocaman açmış ve Pars'a bakıyordu. Pars ' ın gözleri öfkeyle irileşti mavi gözlerinin için simsiyah olmuştu bu gözler tehlikeliydi doktor bunu en iyi bilenlerdendi.PARS : Bana bak doktor eğer kızı iyileştiremezsen elimdeki kan kızın deil senin kanın olur anlatabildim mi doktor?
Doktor korkuyla kafasını salladı ve Pars adamı bıraktı adam öksürük kiririzine girmişti nefes almak için deli gibi öksürüyordu. Pars adama baktıktan sonra dışarıya çıktı . Kızla doktoru yanlız bırakmaktan korkmuyordu çünkü bu adam bir sineği bile incitemezdi. Pars derin bir nefes aldı ilk kez birinin hayatını kurtarmak için bir doktora başvurmamıştı. Daha doğrusu hiçbir zaman birinin hayatta kalmasi için çabalamamıştı. Ona isim verirlerdi o ise kim olduğunu ,kaç yaşında oldugunu, veya neden eline o isim verildiğini sorgulamazdı o sadece silahını alır ve işini hallederdi. Bu düşüncelerden telefonun sesiyle sıyrılıp gerçek dünyaya döndü telefonu eline aldığında can dostunun aradığını fark edip telefonu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↭ AÇELYA ↭
Novela JuvenilPARS KARAER = İntikamın gözünü kör etmesine izin veren bir abi... ÇAĞLAR KARAER = Sevdiği herkesi kaybeden ve sevmekten korkan kardeş... AÇELYA KUNTER = Yıllarca aşık olduğu dostu için fedakarlık yapan genç kız... Hepsinin ortak bir noktası va...