''Beennn,eeeeeee...'' diye uzatırken..
''Çıkar ağzındaki şu baklayı artık Arda..''
''Pekalaa,tamam!Ben Gümüş ve mal Mert'in kardeş olduğunu öğrendim..Ama sen sakın o sana yalan söyledi diye üzülme güzelim eee hem o salaklar artık geride kaldı.Tamam mı bebeğim?'' der demez gözyaşlarıma hakim olamadım,hüngür hüngür ağlıyordum..Sınıfta herkes varken ve evet o Mert'te varken.Ben ağlamaya başlar başlamaz Mert hemen yanıma geldi,2 adımda?..Acaba Mert'in bana içerde hala bir sevgisi var mıydı?Aaaa bu arada sizi iç sesimle tanıştırmadım,artık o da mağarasından çıktı,yani bu yolun devamında o da bizimle..Ben ağlamamı susturamıyorken Arda kafamı göğsüne yaslayıp ''Şiştt!Benim prensesime ağlamak yakışmıyor!Mert sende yürü git başına bela alma!.........'' diyip Mert'e küfürler yağdırıyordu.Mert ''Benim yüzümden ağlıyorsan..Emin ol herşey senin içindi Melisa..'' dedi.Kendimi durduramadım kafamı Arda'dan çekip hızla ayağa kalktım,çok ama çok sinirliydim!Bana o kadar şey yaptı ve sonra da bana ''herşey senin içindi'' diyemezdi!Tamam mı o bu ilişki için hiçbir şey yapmamışken bana bunları söyleyemezdi! Ayaktayken Mert'e yaklaşıp ''Sen!Bana kuzenin olarak tanıttığın o pisliğin kardeşiymişsin!Bu birr!'' diye cümlemin devamını getirirken sınıfta ki herkes bize bakıyordu,Arda ise onları dışarı çıkarmaya çalışıyordu.Cümleme acıyla devam ettim.. ''İkincisiii!Ben o gün bana inanmadın di-di-diye..Ahhh!Kal-kalbim!..'' kalbim fena halde sıkışmıştı nefes alamıyordum,resmen kalbim sıkışmıştı,konuşamıyordum..Arda yanıma koşarak geldi,Mert ise bana su içiriyordu.Tam da suyumu içirmeye devam ederken kolumda ki kesikleri gördü.Hemen söze girdi beyefendi ''MELİSA!Melisa BUNLAR NE!NAPTIN KENDİN-''diyecekken kendime biraz daha gelmiştim ve hemen lafını kesip ''SEN BANA NAPTIĞIMIMI SORUCAKSIN HEE!BUNA HAKKIN VARMI LAN SENİN!SEN O GÜN O SİNEMA SALONUNDA O GERİZEKALI BİR ŞEREFSİZİN LAFINI DİNLEDİN VE İLİŞKİMİZİ DARMA DAĞIN ETTİN BEN NAPTIM BİLİYOR MUSUN TÜM BUNLARA DAYANAMAYIP SAÇLARIMI VE BİLEKLERİMİ kestim..Senin içindi..O GECE O KANLI ELLERİMLE SENİ ARADIM BEN!AMA SEN!AMA SE-SEN!AÇMADIN!BENİ ORADAN ABİM ALMASAYDI ŞİMDİ BENİM MEZARIMA ÇİÇEK KOYMAYA GELİRDİN!AAAA ÇOK PARDON SEN BENİM MEZARLIĞIMA KOYACAĞIN ÇİÇEĞİ ALIR KUZENİNE- PARDOONNNN KARDEŞİNE VERİRDİN!YA SEN, SENİ EN YAKIN ARKADAŞIMLA,ARDA'YLA ALDATACAĞIMI NASIL DÜŞÜNDÜN,NASIL O ŞEREFSİZİN LAFINA İNANDIN HEE!NASIL..Hiç mi beni tanıyamadın..'' dedim,ağlayarak,dizlerimin üstüne çökerken.
''Nolucak bizim bu halimiz be Melisa..''
''Ölüp gidicez bir gün nolucak İç ses..''
Arda,Mert'i döverek sınıftan dışarı çıkarttı ve yanıma çöktü..