- Ah ateşi çok yükselmiş.
+Öylemi bakmama izin ver.
Baş ucuma geçip bişeyler söylediklerini işitiyordum.
- Hala olayın etkisinde. Bir haftadır kendine gelemedi onun adına üzülüyorum...
Yanı başımda söylenilenleri duyuyor ama gözlerimi açmak istemiyordum. Onun hayali ile yaşamak, cazip geliyor ve olanları kabullenemiyordum.
Bir Hafta Önce (3. Kişi Ağzından)
Genç Alina bir aydır hastanedeki sevgilisi Jason'dan güzel haber bekliyordu ve beklediği haber yakın vakitte ona gelecekti. Telefon çalmış ve Alina'nın annesi Marilyn telefonu açmıştı.
- Alo merhaba ben **** hastanesinden doktor Zayn. Hastamız Jason bu gün gözlerini açtı ve Alina hanım ile görüşmek istiyor.
Marilyn kızı Alinaya güzel haberi vermişti. Genç kız merdivenlerden koşar adım inip, hızla ayakkabıları ve mantosunu giyiyip dışarı çıkmıştı bulduğu ilk at arabasına binmiş ve hastanenin yolunu tutmuştu. Kalbi hızla çarmakta, içinde bir endişe hissetmekteydi ne olduğunu bilmediği karmaşık duygular içerisinde hastanenin önüne gelmişti. Gözünün önünde kabusları beliriyor ve gözleri yaşarıyordu. Fakat şuan bunu sevgilisi Jason'a belli edip onu üzmenin vakti olmadığını biliyordu.
Kendine çeki düzen verip hastaneye sevgilisinin odasının olduğu kata gelmişti. Kapıyı sevinçle açıp sevgilisine hızla sarıldı.- Jason sevgilim iyimisin?
Genç adam güzel dişlerini göstererek gülümsedi.
+Hoş geldin iyiyim güzelim merak etme.
- Nasıl etmem. Bir aydır bu hastanedesin ve senin iyi olup olmadığına dair bir haber alamadığım her günü ızdırap içinde geçirdim. Seni görememek benim için bir ölümdü.
Bir birini ölesiye seven bu çift bu sözler ve bir birlerine olan özlemleri ile beraber göz yaşlarına mukayet olamadılar. Bir birlerine sarılıp uzun bir süre ağladılar.
Jason genç kızın göz yaşlarını sildi alnına bir öpücük kondurdu. Sonra başını kaldırdı ve;+ Seninle konuşmak istediğim mühim bir mevzu var.
- Mühim olan mevzu nedir?
+ Gel, yanıma otur.
Alina diz çöktüğü yerden kalkıp sevgilisinin yanına oturdu. Genç adam kızın ellerini tutup konuşmaya başladı.
+ Senden methanetli olmanı istiyorum sevgilim. Biliyorum senin için zor bir dönem olacak, fakat ben seni hiç bir zaman yanlız bırakmayacağım. Her zaman senin hayallerinde ve yanında olacağım. Ruhum seninle olacak...
Alina denilenlerden hiç birşey anlamıyor, boş gözlerle sevgilisine bakıyordu.
- Ne demek istiyorsun Jason? Bir yeremi gideceksin, bunlarda ne demek?
+ Seni üzmek istemiyorum fakat gerçekleri bilmeni istiyorum. Buradan çıktıktan sonra kaç gün yaşayacağımı bilmiyorum. Belki bir sene, belki bir ay, belki de daha az. Hastalığım hakkında kimseye bilgi verilmesini istemedim. Sen duyup ta üzül istemedim. Bu süre içerisinde sadece seninle eskisi gibi birlikte konuşmayı vakit geçirmeyi istiyorum. Bana üzülmeden, herşeyiyle dolu dolu kalan ömrümü seninle geçirmek istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEMBER
Ficção AdolescenteHayatı gayet yolunda giden genç kızın dünyası sevgilisinin hastalığı ile alt üst olmuştur. Aylardır sevgilisinden iyi bir haber bekleyen Alina sonunda beklediği haberi almıştır. Fakat olaylar beklediği gibi toz pembe gelişmeyecektir...