Am fost trezita de un strigat puternic,iar cand am deschis ochii am vazut-o pe Alice care ma zguduia puternic.
-Grabeste-te,o sa intarzii la scoala!
-Mmm...scoala?am zis eu incet pe un ton somnoros.
-Haide!
M-a tras din pat si am cazut pe podeaua rece care m-a facut sa imi revin.Mi-am facut rapid un dus si m-am dus in camera Alicei,care acum era plina de mormane de haine.Am inceput sa probez si sa probez pana cand Alice mi-a spus sa ma opresc.Mi-a dat o pereche frumoasa de blugi,in care nu ma simteam prea bine pentru ca erau stramti,mie imi placea sa ma simt confortabil,dar blugii aceia nu imi satisfaceau deloc preferintele.Tot ce imi placea era ca aveau cateva bilute care sclipeau,imi placeau lucrurile care sclipeau.Mi-a dat o bluzita albastru-inchis si mi-a facut o coada impletita destul de draguta.M-am incaltat intr-o pereche de bascheti,cum le spunea Alice;negri cu sireturi albastre.Imi placea cum aratam...
-Tada!esti gata,acum tine ghiozdanul asta,ai aici doua caiete,unul de mate si unul de romana,de maine in colo o sa iti iei si alte carti.Nu uita,nu te baga in seama prea mult,dar daca cineva vrea sa iti fie prieten vorbeste dragut cu el,daca vreun baiat se ia de tine ,da-i peste nas cu vorbe,cum team invatat.
-Am inteles,dar nu crezi ca e cam ciudat sa ma mut la un liceu in ultimul an?
-Nu-i nimic,ai sa intri pe real,in aceeasi clasa cu Jeremy,am facut rost de acte si o sa spunem ca esti venita din Sydney pentru a-ti gasii parinti care te-au abandonat cand erai mica.O sa spunem ca si acolo ai fost tot la real.
-Real,Sudney?
-Nu conteaza,tu doar trebuie sa spui asta daca te intreaba cineva, si nu e Sudney,e Sydney,acum haide,trebuie sa mergem,ai intarziat deja o ora.
Am mers afara si Alice m-a condus la otrasura,defapt masina care face zgomot si am urcat.Era confortabil scaunul de acolo,dar era un miros ciudat in masina...
In scurt timp ne-am oprit in fata unei cladiri mari.Am intrat pe o poarta neagra.Mergeam pe o poteca larga,de o parte si de alta a ei se intindea o gradina frumoasa,cateva flori,copaci,ceva obisnuit,dar pentru mine era un peisaj uimitor.In sfarsit am intrat in cladirea aceea mare,holurile ei erau pusti,dar puteai auzii vocea profesorilor cand treceai prin fata unei clase.Alice a mers cu mine pana la camera regelui scolii...adica a directorului scolii.A discutat ceva cu el,apoi a plecat.
-Domnisoara Lamia,profesorul Rodney o sa vina si o sa te conduca la clasa,asteapta aici te rog.
Am asteptat putin pe un scaun confortabil,dar imediat profesorul a ajuns,iar directoril mi-a spus sa il urmez.Pe hol,profesorul mi-a adresat cateva intrebari despre scoala mea,iar eu i-am raspuns strict cum imi spusese Alice.
Ne-am oprit in fata unei clase din care se auzeau tipete si rasete;profesorul a intrat primul,dar eu parca amortisem, nemaiputand sa fac nici o miscare.Profesorul a inceput sa vorbeasca si mi-a facut semn sa intru,dar inima imi batea asa de tare...
-Copii,scuzati-mi intarzierea,dar directorul m-a chemat pentru a escorta pe cineva pana aici,se pare ca veti avea o colega noua,haide,intra.
M-am gandit inca odata de ce am venit aici si care era scopul meu ca om,noul meu vis,emotiile mi se incurcasera in cap,dar si asa,am intrat cu capul in pamant in noua mea clasa.Cand am ajuns in dreptul domnului profesor,am ridicat usor capul cu un zambet mare pe buze,uitandu-ma rapid prin clasa si zarindu-l pe Jeremy,care aproape cazuse de pe scaun.
-Te poti prezenta singura daca doresti.
-Buna tuturor,eu sunt Lamia Black,sper sa ne intelegem cu totii!
CITEȘTI
Cum sa iti traiesti cele 9 vieti~în curs de editare
RomansaPoveste a unei pisici negre a carei alegere de a-si traii cele noua vieti,a condus-o catre un teren de fotbal...unde si-a pierdut o viata pentru baiatul care urma sa fie totodata si salvatorul ei...Oare va invata ea din greseli?