26. pad

5 1 0
                                    

Egyik tanárnak se lett komolyabb sérülése. Kivéve, hogy Jucinak eltörött az a járókerete. Juci üvöltött, természetesen.
Az óra elkezdődött, jelentette be dinnye. Szerinte mi nem halljuk a csengőt, úgy, hogy ő kántál mindig arról hogy ő süket.
Ezek után felírta az EGÉSZ de szó szerint az egész táblát elfoglalta a cím. Aztán csodálkozott, hogy nem fér rá semmi. Mármint a táblára. Remek.
Az óra végeztével kijelentette emberünk: felfüggesztem az órát.
Ennek a kijelentésnek mindenki nagyon örült.
A szünetnek viszont....
Polly
Jessie
Jázmin
Anna
És Penny
Nos....
Nagyon nem.
Legfőképpen Polly.
Hiszen Dinnye, ő hülye önfelsége kitalálta, hogy ő a tavaszi szünetben táboroztatni fogja őket. Hiszen úgy gondolja, hogy összetartó kis csapatot fog belűlük faragni. Ennél összetartóbbat? Ugyan....
Higy miért "legfőképpen Polly"-t említettem? Hát...a tábor(amit mellesleg kötelezővé tett az ATYA) április 8-tól április 14.-ig tart. Pollynak a szülinapja 9.én van. Dinnye meg akarja ünnepelni. Lehetne ennél jobb? Jah hát persze. A táborig 1 hét van. Péntektől csütörtökig. Hát...igen.

A hét sajnos nagyon gyorsan eltelt, máris péntek volt. Reggel az iskolánál sorakoztak Jessék és várták...a barmot. Ugyanis ez az elmebeteg kitalálta, hogy eljön a kocsijával értük. Nos ebben több bökkenő volt. 1) nincs jogosítványa 2) 2 óra kocsiútra lakik.
És igen. A csapatfaragó tábor(az isten így nevezte el) nála lesz.

Hitológia? Na ne röhögtess! 2. részDonde viven las historias. Descúbrelo ahora