~Тара~
Слънцето, влизащо през огромните прозорци, забиващо се точно в очите ми, е толкова дразнещо, колкото главоболието ми.
Мамка му толкова много ли съм пила...
Изправям се, за да ида и да си наплискам лицето, но веднага съжалявам. Всичко около мен се завърта и не мога да различа тавана от стената, а това ме кара да се тупна на дивана отново.
Разтърквам леко слепоочието си и изчаквам около минути, след което отново се изправям, този път успешно. Измивам лицето си със студено вода, която ми идва като изтрезняващ шамар и се поглеждам в огледалото.
Спомените от снощи ме заливат като гореща вълна, докато тръпките се разнасят по цялото ми тяло. Защо? Защо точно той? Защо аз?
Тара, успокой се и се вземи в ръце...
Сега повече от всякога трябва да се махна от тук, за да оправя живота си.
Усмихвам се тъпо на отражението си в огледалото и си повтарям, че всичко ще е наред, ще оправя всичко.
Решавам да сваля дрехите си, защото направо вонят на цигари и алкохол. Дори не гледам какво вадя от гардероба. Чак когато ги обличам виждам белия потник и черните къси панталони. Из къщата е прекалено топло, за да търпя каквито и да е дълги дрехи.
Слизам в кухнята като там заварвам Зак и Дан. Както винаги Зак е облечен в черния си костюмен панталон, и полу разкопчаната си черна риза. Дан е облечен по-ежедневно, носи тъмна тениска и дънки.
И двамата ме гледат докато влизам и си взимам аспирин от шкафа, след което си пълня чаша с вода.
"Главата ще те боли поне до края на деня." Зак няма да е Зак ако не се заяде. Подсмихва се над чашата си с кафе, а аз въздъхвам раздразнено и извъртам очи.
"От сутринта ли започваш?"
"Не е сутрин, след обяд е." разяснява ми Дан, като искрено се изненадвам от това.
"Как се прибрах снощи?" колкото и да не искам да си призная, вечерта след като влязох в бара, тотално ми се губи. Гледам към Дан, тъй като точно в момента не ми е до закачливите подигравките на Зак.
"Зак те доведе. Беше меко казано мъртво пияна и едва ходеше. Беше доста притеснен." Зак се прокашля.
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...