~Тара~
Събуждам се учудващо спокойна и отпочинала. Окей, това е нещо ново.
Може би разходката вчера с Дан е била от полза. Нямам точна представа колко време бяхме навън, но аз изобщо не възразявах. Прибрахме се понеже той получи някакво съобщение, иначе не бих настоявала.
Минах набързо през банята преди да сляза в кухнята. В коридора се засякох с Джесика, която ми се усмихна и ме спря.
"Добро утро. Нека ти дам телефона сега, защото ще забравя и Зак ще ми осече главата." изважда от джоба си телефон, след което ми го подава. Аз го поглеждам и малко се двоумя, но го взимам в крайна сметка.
"Телефон? За мен? Чакай да не съм в някой паралелен свят?" засмивам се, а тя поклаща глава отрицателно.
"Зак помоли да ти го дам, за да има връзка с теб докато го няма." намига ми, а аз я поглеждам объркано.
"Да го няма ли? Къде е?" не разбирам защо питам, а още повече не разбира защо иска да има връзка с мен, но определено няма да я попитам това.
"Има малко работа и няма да го има няколко дни." това определено е доста изненадваща новина. "Ами да това е, а сега имам работа, така че ще се видим после." аз едва имам време да кимна, докато тя меко казано изхвърча.
Объркана влизам в кухнята докато оглеждам телефона. В кухнята Джеф и Дан стоят на бар столовете и обсъждат нещо. Поздравяват ме с кимване, а аз се насочвам към кафе машината.
Пуснах си едно кафе, като си сложих няколко от бисквитките на плота, в една чиния. Взех чашата и чинията, и се присъединих към момчетата.
"Довечера ще тичаме ли пак?...навън?" обръщам се към Дан, а той ме поглежда с усмивка.
"Тази вечер може и да имаш работа." Джеф отговаря вместо него, а аз го поглеждам питаща. "Щях да те питам дали ще имаш нещо против да гледаш племенниците ми днес. Трябва да внесем малко дрога и оръжия и няма да съм тук, а на сестра ми и мъжа ѝ им изкочила някаква командировка..." обмислям думите ми за няколко секунди. Той е вуйчо? Има сестра? Еха..
"...ами да, няма проблем предполагам." усмихвам се леко.
"Чудесно, благодаря ти страшно много. Един от шофьорите отиде да ги вземе, така че скоро би трябвало да са тук."
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...