~Джеф~
Около четири вечерта е, когато най-накрая свърших с работата и съм пред имението. Определено не планирах да се забавя толкова много и се надявам Тара да не е имала проблем с Раян и Нора. Колкото и да са сладки, понякога са големи дяволчета.
Точно бях на първото стъпало и телефона ми за вибрира в дънките. Мога да се обзаложа кой е.
"Ало, кажи Зак? Дрогата е прекарана и пакетирана, а оръжията са вече разпратени." въздъхвам и изкачвам още няколко стъпала.
"Да, това го разбрах. Обаждам се да за друго. Тара цял ден не си вдига телефона. Вкъщи ли си?"
"Току що влизам. Оставих ѝ да гледа Нора и Раян, може да не е чула." чу се въздишка от негова страна, а аз се подсмихнах, понеже подозирам на къде отиват нещата.
"Ще я провериш ли?"
"Да момент." изкачвам стълбите до нейната стая и влизам тихо, за да не я събудя. "Ъмм..." за моя огромна изненада, тя не е тук.
"Какво?"
"Изчакай да проверя в хола." слизам отново долу. Нещата на децата са тук, така че трябва да са някъде из къщата просто не знам къде.
"Джеф колко време ти трябва да я видиш?" Зак започва да се изнервя, а когато Зак е изнервен не се случват хубави неща.
"Няма я в стаята ѝ и в хола, но охраната каза, че ги е докарал, ще видя къде е и ще ти звънна." говоря спокойно, и наистина съм спокоен.
"Няма нужда да затваряш. Ако е станало нещо, ще се опиташ да го скриеш. Провери в моята стая." качвам се отново, но и там ги няма. Проверявам стаята на Дан, след това тази на Джесика. Вече просто ги карам под ред.
Стигам края на коридора, а именно моята стая. Отварям вратата и вътре е тъмно, но лампите от коридора хвърлят светлина и мога да видя и тримата на спалнята.
"Еха.." и тримата спяха, като Нора и Раян се бяха сгушили в нея, а картинката беше доста сладка.
"Какво? Джеф изнервяш ме."
"Споко. Тук е всичко е наред. В моята стая са, спят."
"Добре, благодаря."
"Кога ще се връщаш? Така и не успях да те питам..." излизам в коридора, за да не ги събудя.
След четири или пет дни. Нещата тук се оказа по преебани от колкото предполагах."
"Добре, тук всичко е под контрол. Не се тревожи."
YOU ARE READING
Between me and you (# 1 Me&You)
Romance"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...