~Тара~
На следващия ден се събуждам по обяд, по-изтощена от колкото си легнах снощи. Не знам кога съм заспала, но след кошмар определено не мога да заспивам без приспивателно.
Напоследък не се беше случвало. Последно помня, нощта в която ме доведоха, но тогава беше провокирано от страха ми. Сега дойде от нищото.
Някак си трябва да намеря начин да се свържа с психолога си или поне да се сдобия с приспивателните си.
Ставам от дивана срещу прозореца, на който явно съм заспала снощи, и минавам през банята, за да се уверя, че не изглеждам толкова зле колкото се чувствам.
Слизам долу и заварвам Джеф и Джесика в дневната, в двата края на дивана, заети с лаптопите си.
"Къде са децата?" Джеф пръв вдига глава от работата си и ми се усмихва на половина.
"Сестра ми дойде да ги вземе преди около два часа. Казаха, че много са те харесали." усмихвам се и аз също сядам на дивана.
"Защо не ме събуди? Щях да ти помогна да ги приготвиш, а и снощи щях да събирам нещата им..."
"Още снощи се разбрахме, че няма проблем." повдига леко едната си вежда, а Джес затваря лаптопа си звучно, за да привлече внимание.
"Така скъпи мои детегледачки, деца вече няма, така че нека не говорим за тях."
"Мрази деца..." Джеф ми подшушва и аз се засмивам.
"Ти, иди свърши нещо полезно." сочи към Джеф, след което посочва и мен. "А ти идваш с мен в мола."
"Моля? В мола ли?" тя извърта очи.
"Първо учиш за моден дизайнер, така че със сигурност имаш забележки към гардероба ми, второ трябват ми дрехи на теб също, трето умирам от скука, четвърто ти си единствената женска компания сред къща пълна с олигофренски прасета от мъжки пол...още да изброявам ли?" слага ръце на кръста си, а аз я гледам леко изумено.
"Окей, дай ми двайсет минути да се облека." тя кимва, като съм сигурна, че и двете знаем...двайсет минути са малко.
Ровя се из дрехите най-малко петнайсет минути. Джес е права, наистина ми трябват дрехи. Повечето дрехи са спортни и почти скачам до небето, когато откривам един по-отворен топ. Съчетавам го със спортни къси панталонки, след което сплитам косата си на плитка. Осъзнавам, че така може да ми е леко хладно, така че си взимам тънка жилетка.
STAI LEGGENDO
Between me and you (# 1 Me&You)
Storie d'amore"Какво правиш когато видиш двама мъже да убиват трети? Не знаете, спокойно и аз така. Сега обаче ми трябва отговор на този въпрос повече от всичко. Е ,ако искам обаче да се прибера ще трябва да намеря отговор..." Тара Уокър е най-обикновенно момиче...