Część 16.

144 8 6
                                    


W między czasie Chloe szukała Marinette, żeby zaprosić ją do tańca.

Alya:
Chloe, kogo tak wyszukujesz?

Chloe:
Marinette, widziałaś ją gdzieś?

Alya:
Nie jestem pewna, ale chyba widziałam ją jak szła w stronę tarasu z Adrienem jakieś 15 minut temu. A coś się stało?

Chloe:
Nie, nic się nie stało, ale chciałabym z nią zatańczyć jeszcze chociaż raz przed końcem zabawy. Dzięki za info, idę ją szukać.

Kiedy blondynka wyszła na taras serce stanęło jej w gardle, a oczy automatycznie przeszkliły. A to tylko przez pocałunek niby dwójki przyjaciół. Dla Chloe to nie był tylko pocałunek dwójki przyjaciół, tylko pocałunek osób, które się kochają. Ledwo wydusiła z siebie "Marinette.." przez płacz. Marinette stety, bądź niestety usłyszała to. Odepchnęła blondyna od siebie i ujrzała Chloe, która po prostu uciekła W swoją stronę. Ciemnowłosa pobiegła za nią.
Nigdy tak szybko nie biegła jak teraz, co sprawiło, że ją dogoniła.

Chloe:
Zostaw mnie! Zrobiliście to wszystko tylko po to, żeby mnie upokorzyć! Nienawidzę Cię!

Marinette:
Chloe, poczekaj! To nie jest tak! To on mnie pocałował!

Chloe:
A Ty mu się nie upierałaś! Kochałam Cię!

Marinette:
Ja Ciebie też kocham! Zrozum to!

Chloe:
Gdybyś mnie kochała, nie godziła byś się na pocałunek z nim.

Marinette:
Kurwa, Chloe, czego ty nie rozumiesz?

Chloe:
Ciebie! Ciebie po prostu nie da się rozumieć! Nie cierpię Cię!

Marinette stała chwilę wryta patrząc na siebie, po czym spojrzała na Chloe. Blondynka podeszła do niej I pocałowała ją lekko.

Chloe:
Nie wiem czy to właśnie jest nienawiść czy miłość. Wiem tyle, że po tym co widziałam nie mogę być z tobą. Możemy się przyjaźnić. Możemy wyniszczyć Kagami. Lecz nie możemy być już razem. Przykro mi. Zostawię Cię Adrienowi, bo widać jak na ciebie patrzał. Powiedz reszcie, że poszłam do domu.

Blondynka poszła w swoją stronę, a Marinette na taras, gdzie zastała czekającego na nią Adriena. Opowiedziała mu o tej sytuacji. Po chwili rozmowy stwierdzili, że też pójdą do swoich domów.

Kilka dni później Adrien i Marinette postanowili się spotkać w parku. Po dłuższej rozmowie stwierdzili, że jeśli oboje są po zerwaniu, a się kochają to postanowili spróbować wspólnie ze sobą.

Nienawiść czy miłość?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz