📍Peter'ın Anlatımından..📍
Sabah erkenden yatağımdan kalkıp hazırlanmaya başlamıştım.
Henüz güneş bile doğmamıştı. Hava aydınlanmaya yüz tutmuştu. İçimdeki enerji ve sabırsızlık beni sabahın köründe ayağa dikmişti.
Bugün yapılacak çok iş vardı. Önce gidip kostüm çizmem sonra diktirmem gerekiyordu.
Ama hepsinden önce giyinmeliydim. Yarı çıplak zıplıyordum odanın içinde. Dolaptan beyaz gömlek ve siyah pantolon alıp üzerime geçirdim. Saçımı da elimle düzelttikten sonra evden çıkmak için kapıya ilerliyordum ki dün Buse'yi görmediğim geldi aklıma..
Babam ona ceza vermişti, ne için olduğunu hâlâ bilmiyordum. Hem bunu soracak hem de biraz sataşacaktım.
Sonuçta ben abiyim. Bu benim görevim. Siz hiç kardeşini hırpalamayan abi gördünüz mü? Ben görmedim. Peki şimdi zulüm zamanı..
Odasına çat kapı girdiğimde gördüğüm manzara, görmek istediğim manzara değildi.
Tamam anladık seviyorsunuz birbirinizi, aşıksınız falan da bu nedir be kardeşim!
Daha deminki enerjimi bu ikisini dövmeye harcayacaktım mecbur! Kardeşime sarılı olan kolları elimle çekip onu geriye ittim.
Dylan itmemle uyanmıştı. Beni görünce korkuyla sıçradı. O yerinde doğrulmaya çalışırken ben de Buse'yi kolundan türterek uyandırdım.
"Kalk kız! Kalk!"
"Ya aşkım!"
Zaten çatık olan kaşlarımı sınırları zorlayarak daha fazla çattım. Sesimi yükselterek bağırdım. Elimle Buse'nin üzerini göstererek konuştum.
"Başlayacağım aşkınıza! Bu ne kız böyle, niye açık bu gömleğin düğmeleri!"
Buse benim olduğumu anladığında yerinden hızla kalktı.
"Abi senin ne işin var sabah sabah benim odamda ya!"
Bu bir de bana çemkiriyor muydu? Evet dövecektim zaten şimdi ultra döveceğim!
"Sus kız! Bu çocuk niye burada? Bir de koala gibi sarılmış!"
Ben bağırırken Buse susmam için yalvarıyordu.
"Abi lütfen sus babam uyanacak. Tamam haklısın özür dilerim."
"Bundan sonra ikinizin görüşmesini yasaklıyorum lan!"
Dylan sakinliğini bozarak cevap verdi.
"Abi nolur bari sen yapma. Zaten Tony babam ayırdı bizi. Yardım et bize.."
"Ne yardımı edicem lan size? Bakın şu hâlinize, sarmaş dolaş. Pek yardıma ihtiyacınız var gibi görünmüyor!"
"Abi dayanamadım hasretine affet."
Dediğinden sonra üzerine yürüyerek yumruğumu kaldırdım.
"Neyine dayanamadın lan! Yicen şimdi yumruğu!"
Buse elimi havada tutarak vurmamı engelledi.
"Abi yapma! Ona vurursan seni mahvederim!"
Buse'nin elini tutup hafif geriye kıvırdım ve yatağa ittirdim. Dylan'ın boynunu sol kolumun arasına aldım ve hafif sıktım.
"Bir daha yapacak mısın! He!"
Dylan kafasını kolumdan kurtarıp yüzüme baktı.
"Abi sen hiç sevdalanmadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
RomanceDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...