Reader: pyro vision használó
Mióta csak az eszemet tudom Liyue-be lakok. A szüleimet sosem ismertem, így Beidou nevelt fel egyedül.
Beidou egy hajón talált rám mikor még kisgyerek voltam. Már nem tudom pontosan mi is volt a neve, de azt tudom, hogy ételt szerettem volna szerezni róla. Beidou azon a hajón szolgált 22 éves korában és rajta kapott mikor élelmet akartam volna lopni a konyhából. Látta, hogy nagyon sovány vagyok így felkarolt. Onnantól kezdve a gondomat viselte és vele mentem mindenhova. Mikor 18 lettem Beidouval elmentünk egy távoli régióba, Inazumába árucikk beszerzés miatt.
Lementem Beidou szobájához, kopogtam, majd benyitottam.-Bocsi, zavarlak?
-[Y/N]! Gyere be nyugodtan, épp az útvonalat néztem át.-mutat Beidou az előtte lévő kiterített térképre.-Ez itt Liyue?-mutatok a térképre.
-Igen, Liyue Teyvat része.
-Teyvat?
-Mhm...Inazuma, Liyue, Mondstad, Sumeru, Fontaine, Nathlan, Shneznaya. Ezek Teyvat területei. Ez a térkép előttem csak Liyuét, Inazumát és Mondstad meg Sumerut mutatja, bár az utóbbi kettőnek csak egy kisrészét.
-Ilyen hatalmas Teyvat?
-Igen, és még én se láttam belőle mindent, de szeretném, hogy te láss mindent Teyvat csodáiból. Nem vagyok a vérszerinti Anyád, de próbálok mindent megadni neked.
-És ez pont elég!-mosolygok Beidoura.
-Nemsoká indulunk, úgyhogy menj a szobádba és pihenj. Hosszú út áll előttünk.
-Rendben.Másnap este partot értünk, majd leszálltunk Inazuma kikötőjébe. Váratlanul megpillantottam egy fiút, aki a hajónkra várt. Hófehér haja volt, ami között egy élénk vörös tincs virított. Szeme az őszi falevelek hullására emlékeztettek.
-Oh... Beidou! És...Te vagy [Y/N]?
-Kazuha! De rég volt már!-karolja át a fiút Beidou a jobb karjával.
-Megint szakét ittál Beidou?-nevetett a fiú.
Kazuha leveszi Beidou karját a válláról majd elindul és kinyújtja a kezét felém.
-Örvendek! Kaedehara Kazuha vagyok.-mosolygott rám.
-Én pedig [Y/N] vagyok.-mosolyogtam a fiúra
-Kazuha, kötbevezetnéd holnap Inazumába [Y/N]-t? Csak amíg nem végzünk az áruk felpakolásával. És kérlek vezesd el a ma esti szállására.
-Persze, Beidou.-ezzel megfogta a kezemet, majd a város felé indultunk.