PRIEŠ PIRMĄJĄ NAKTĮ

17 1 2
                                    


rekomenduoju pasileisti daina virsuj kai pradesit skaityt nate pov.

Wilburo poziuris of view 💖

Negaliu patikėti, jog mano finansinė padėtis tokia bloga, kad reikia įsidarbinti Fredžio Fazbero picerijoje. Esu girdėjęs daugybę blogų dalykų apie tą vietą... Tačiau neturiu pasirinkimo.

Atsidusau, ir vėl pažvelgiau į popierėlį, gulintį ant mano darbastalio. Jei nepasiryšiu paskambinti, liksiu be namų. Pakėliau telefoną, kuris atrodė lyg būtų plytos sunkumo, ir surinkau tą nelemtą telefono numerį.

"Alio? aaa, Alio?" Išgirdau balsą.

"Sveiki, norėčiau įsidarbinti Fredžio Fazbero picerijoje kaip naktinis sargas. Ar čia pataikiau?"

"O taip, pataikėte čia! Galite pradėti kitą naktį, 12 valandą. Viso gero!"

"Ar jums nereikia mano var-" Vyras padėjo ragelį.

Atsidusau. Visa man reikalinga informacija surašyta lapelyje. Beliko pasiruošti emociškai.


NATE POZIURIS OF VIEW

Padėjau savo gitarą - baigiau rašyti dar vieną dainą apie Attack On Titan. Pirmadienį reikės grįžti į tą siaubingą vietą. Jei nebūčiau pabėgęs iš šio miesto, greičiausiai būčiau negyvas. Tačiau YouTube moka per mažai... nėra ką daryti. Be to, prieš porą mėnesių mane metė mano vaikinas Mattas Pattas - negaliu likti ten.

Liūdnas nupėdinau iki savo lovos, ir pradėjau dainuoti savo dainą.

Nate:

Jau 7 metai

Nuo tada, kai dirbau šioje vietoje

Mano gyvenimo dalis

labai gailiuosi

Matė, kaip vaikai apsipylė ašaromis

Meška pradeda valgyti veidą

Bandžiau judėti toliau ir tiesiog pamiršti

Nate'as (kalbėta):

Tačiau „YouTube" skelbimų srautas nėra toks didelis, todėl...

Nate:

Užmigti

Kol nepradės skambėti telefonas

Šešių colių gylio

Po netvarka ant mano stalo!

Kodėl jie laikytųsi

Čia supuvęs keksiukas!?

Baisu ir groteskiška

Nate:

Kamera užgeso

O dabar galvoju

Jei viskas mano galvoje

Balsai iš Didžiojo anapus:

Taip, viskas tik tavo galvoje!

Nate:

Kur ji eina?

Ekranas nerodomas

Galiu prisiekti, kad kamera buvo sutvarkyta

Nate:

Kodėl Bonnie čia?!

Ir kodėl jis surištas!?

Koks tas garsas mano ausyje?

Nate:

Neturi kur bėgti

Ir aš neturiu kur slėptis!

Neturi šansų kautis

Ar net melskis!

Nate:

Saugokitės savo stygų!

Per vėlai


Net nepajutau, kaip užmigau. Tačiau mano poilsis ilgai netruko, nes vidury nakties paskambino bosas Vilijamas.

"NEITAI klausyk bičiuli. Šiandien man paskambino kažkoks britas ir pasakė, jog norėtų dirbti nakties sargu. Ar sutiktum dirbti kartu su juo?"

Komandinis darbas, puiku. Mano mėgstamiausias dalykas pasaulyje.

"Na, gal ir galėčiau aišku bet ar nebūtų geriau ir logiškiau kiekvienam dirbti po vi-"

"LIUKSAS, Neitai. Žinojau jog galiu tavim pasitikėti. Lauksiu tavęs ir brito pirmadienį."

PYPT PYPT PYPT

Jis numetė ragelį. Tas vyras nė kiek nepasikeitė per 7 metus - mėgsta kalbėti, tačiau nekenčia išklausyti kitų. "Galiu tavimi pasitikėti" ? Aš niekam nepranešęs pradingau. Apie ką jis šneka? Nebesvarbu... 


Five Nights with Natebur (lietuviškai)Where stories live. Discover now