yn'den
son sınıf öğrencisiydim, ailem pek bana samimi değillerdi. Babam her gece eve içip gelir, annemde başka adamların altında inlerdi. Ben ise iki tane kardeşime bakmak için gece vardiyasında çalışıyordum evet okuldan sonra gitmek beni yorsada iki tane meleğime bakmak zorundaydım işte.Okulda pek arkadaş edinmem, sevmiyorum fazla kalabalığı, bunun için ruh gibi gezinirdim ortalıkta. Bana çatsalarda onlara gülüp geçerdim.liya: abla okulda bugün çok güzel birşey yaptık.
yn:ne yaptınız güzelim.
liya:ailemizden örnek aldığımız birilerini
anlatmamızzı istedi öğretmenimiz.yn:hmm anladım sen kimi anlattın peki ablacım.
liya:seni tabikide abla ve öğretmenimiz okuyunca seni çağırmamı istedi.
yn:tamam bakalım yarın birlikte gideriz hadi şimdi uykuya mark nerdesin ablacım.
liya:o en son tuvaletteydi abla.
yn:tm bakalım sen yat geliyoruz biz.
ben tuvalete gittim çünkü markı merak ettim gelmemişti kapıya vurdum
yn:mark iyimisin ablacım!?
mark:ab-abla içeriye gir lütfen.
endişeyle içeri girdim ve dirdiğimle şok geçirdim
yn:ablacım ne oldu sana kim yaptı sana bunu.mark:abla okulda bana annesiz köpek dediler ve bende onlara saldırdım.
yn:tamam ablacım geçti gel hadi dinlen yarın okulunu değiştirme yoluna bakarız.
mark: tamam abla
kardeşlerimi yatırdıktan sonra gece vardiyama gidicektim odama geçip bir duş aldım ve üzerimi değiştirip koşar ve sesiz adımlarla evden çıktım.
bunu giydim
iş yerim evimin biraz uzağındaydı bende daha zamanım var diye telefonumu çıkartıp şarkı dinlemeye başladım. Şarkı beni dinlendirir ve dahada iyi odaklanmamı sağlardı. Olaylara şuanlık sevgilim veya hoşlandığım birisi yok evet güzel bir kızım ama yine pek sevmiyorum kalabalığı öncedende dediğim gibi. İş yerime varınca patronuma geldiğime dair haber verip işe başladım. Normal bir markette çalışıyordum kasiyer ve temizlikçiydim.Patronum bu aralar bana nedense hep samimi ve yakın davranıyordu rahatsız oldum bu olaydan.kai:oo yn hoşgeldin.
yn:hoşbulduk kai bey bir isteğinizmi vardı.
kai:evet benimle şöyle bi gelirmisin sana vermem gereken birşeyler var yerleştir onları.
yn:hemen efendim.
bodruma eşyaları koyduğumuz yere birlikte indik nedense çok değişik davranıyordu kai bey fazla takmayıp bodruma eşya seçmeye başladık
kai:bunları alalım az kalmış sanki.yn:peki.
kai:şu içeceklerde güzel satıyor bunlardanda çıkart bakalım.
yn:tamam efendim.
nasıl oldu anlamadım beni bian raflarla arasına aldı pislik onu itmeye çalıştıkca gücüm yetmiyordu bian boynuma yöneldi dudakları.