Mióta?

68 4 2
                                    

Giorgio felrakta a nyakláncom és kisétáltunk a többiekhez.És most tényleg ünnepeltük így kellet egy pezsgőt bontani.Nem ittunk sokat csak éppen annyit, hogy képesek legyünk kifeküdni a fűbe és csillagokat nézni.2 óra telt el azóta a fűben fekszünk és röhögünk meg nézzük a csillagokat.

!!Bocsánatot kérek az állat védőktől de a következő sorok tényleg megszoktak fordulni a fejemben!!

-És ha keresztezünk egy sünt és egy macskát az lesz a neve, hogy sünka?Erre mindenkiből kitört a röhögés.

-És ha egy delfint meg egy bagolyt?Nézett rám Barni.

Még fél óra telt el nevetéssel és mindenki beindult a házba mert lassan aludni kellene.Én csak az ágyba dőltem be már el aludtam.Reggel telefon csörgésre ébredtem.Felvettem Paolo volt az.

-Szioo lenézünk a Balatonra ha van kedvetek gyertek le a strandra.Mondta a telefonba és ahogy hallottam már a kocsiban ült.

-Jó ma megyünk majd írok melyik strandon leszünk.

-Oké.Amúgy most keltél ugye?

-Igen akkor majd írok megyek reggelizni.Majd leraktam a telefont.Oké egy kicsit füllentettem mert nem reggelizni indultam.Giorgio szorosan átölet.

-Ki volt az ilyenkor?Mormogta a fülembe álmosan.

-A testvérkéd.Suttogtam a fülébe majd megcsókolt.

És nem találja ki senki megint hívtak nehogy egy percet beszélhessek Giorgio-val.Kedves Anyukám volt.

-Szia Anya.Dörzsöltem a szemem.

-Jajj felkeltettelek bocsi csak Zsombort nem értem el.

-Nem baj ma már felkeletett Paolo így nem.

-Na azt szeretném megkérdezni, hogy majd nyaralás után le jösztök-e mert akkor megmutathatnád nekünk Giorgiot régen találkoztunk vele.Ezután a mondat után kihangosítottam és tátogtam Gio-nak, hogy köszönjön.

-Csókolom!Köszönt Giorgio és kimászott az ágyból, hogy kiválassza mi legyen ma rajta.

-Lilikém nem is szóltál, hogy egy szobában vagytok.

-Tudom mert még a nyaraláson nem beszéltünk.De igen össze lettünk zárva.Nagyon szeretem azt ha felkelt.

-Nem szokott ilyen lenni.Mondta a szoba másik feléről Giorgio.

-Ezt ne hidd el Anya.Súgtam a telefonba.

-Persze, akkor a nyaralás után két nappal?

-Jó, nekem most mennem kell szió.

-Szia!Majd leraktam a telefont.

Felkaptam egy bő felsőt hozzá egy kék farmert .És kimentem a többiekhez.Főztem egy kávét és kiültem a teraszra.Felhívtam Bogit mert nem volt dolgom.Egyből felvette.

-Hú, hogy az vinne el.Mondta álmosan.

-Tudod, hogy mennyire szeretlek.Mit csinálsz ma?Kérdeztem és belekortyoltam a kávéba.

-Igen tudom.Nem tudom még szerintem elmegyek piknikezni.

-Na és kivel mész?Néztem előre és Agata ült elém.

-Még nem tudom rá írok majd valakire az ismeretségi körömből és majd akkor eldől.

-Na az szuper de nekem mennem kell.

-Sziooo.

-Szia.Majd letettem a telefont és gyorsan kihoztam magamnak szendvics alapanyagokat és alkotni kezdtem.5 perc alatt megvolt úgyhogy enni kezdtem.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now