13. Part - "...Prosím povedz, že áno."

313 18 0
                                    

Z pohľadu Amy:

Ten idiot ma štve čím ďalej tým viac. Hajzel jeden. Si myslel, že keď ma pobozká tak mu všetko odpustím a zase budem taká ako predtým? No to určite. Chlapec chcel vojnu? Má ju mať. Zapískala som a hneď predomnou zastavil taxík. "Kam to bude slečna?" ten taxikár sa na mňa milo usmial a ja som mu úsmev opätovala. "Poprosím do Pub43." Iba prikívola a auto sa pomaly začalo hýbať. Cestou som pozorovala rušné ulice New Yorku a musím uznať, že to je nádherné mesto. Konečne začnem normálne žiť ako sa na môj vek patrí. Z môjho premýšľania ma ale vytrhol taxikár. "Bude to 17 dolárov." Podala som mu dvacinu, slušne poďakovala a vystúpila z taxíka. Pri dverách klubu som zbadala stáť Ryana. Vyzeral ako vždy dokonale. Mal na sebe čierne tepláky s nízkim klinom, k tomu mal biele V-čkové tričko a na hlave mal snapback. Musela som si nad ním zakúsnuť do pery. Stretli sa nám pohľady, ale on sa na mňa iba usmial a odvrátil hlavu akoby hľadal niekoho iného. Podišla som k nemu a svoju váhu presunula na lavú nohu. Vedela som, že nevie kto som. Musela som sa nad tým pousmiať. "Čakáš na niekoho?" Zvodne som sa na neho usmiala a ďalej hrala svoju hru. Pozrel sa na mňa a zakúsol si do pery rovnako, ako som to spravila ja pred malou chvíľkou. "Keď tak na teba pozerám ani neviem, či chcem na niekoho čakať." žmurkol na mňa. "Takže kľudne by si sa vykašľal na to dievča, ktoré čakáš len kvôli mne?" Zdvyhla som obočie a zvedavo na neho hľadala. "Vlastne asi nie. Ona je tak rozkošná až je nebezpečná. Neuraz sa, ale mohol by som ťa poprosiť aby si odišla? Momentálne je dosť zraniteľná a nechem aby si o mne myslela, že som sukničkár, čo v podstate ani niesom. Záleží mi na nej." Bože on je tak zlatý. Kúsla som si do pery a videla som na ňom že ho to rozrušilo. Postavila som sa tak, že sme si navzájom dýchali na pery. "Ďakujem za kompliment. A tiež si nemyslím, že si sukničkár. A mimochodom volám sa Amy a dnes ráno si ma skoro pretiahlo na kuchynskej linke." Žmurkla som na neho a prilepila sa mu na pery. Bol prekvapený, ale začal spolupracovať. Ešte skôr ako mi stihol strčiť jazyk do úst som sa odtiahli. "Páni. Amy si to ty? Prosím povedz že áno." Slabo zašepkal a ja som iba prikívla. Zapozeral sa mi na pery a ja som si až vtedy uvedomila, že sú znova v zajatí v mojich zuboch. No konečne spravil to, čo mi stále sľuboval. Palcom na jeho pravej ruke mi ju oslobodila a pomaly sa približoval k perám. Moju spodnú peru si zobral medzi zubi a potiahol ju smerom k nemu. Ďalej som to už nevydržala a pristála sa mu na pery. Automaticky som mu pootvorila ústa aby sa vedel do ních dostať. Ruky som si obmotala okolo jeho krku a on si ma pritiahol bližšie tým, že položil ruku na môj zadok a stlačil mi ho. Zavzdychala som mu do úst a odťiahla sa od jeho pier. Jazykom som si spravila vlhkú cestičku k jeho krku a spravila mu tam poriadni cucflek. "Hmh, Hmh..." niekto si vedľa nás odlašlaľ a ja som sa nedobrovoľne musela odtrhnúť od Ryana. Otočila som hlavu smerom k tomu hlasu a zabadala na smrť rozčúleného Justina. Čo tu ten kurva robí? "Neruším?" Drzo sa opýtal a ja som na neho hodil vražedný pohľad. "Vieš, že aj áno?" Počula som ako sa Ryan slabo zasmial a ja som sa v duchu pobúchala po pleci. Justin prižmúrí oči a perami sa mi obtrel o ucho. "Však počkaj, keď prídeš domov." Pobozkal ma pod ucho a ja som slastne zavzdychala. Žmurkol na mňa a vošiel do baru. S Ryanom sme na seba hodili nechápavé pohľady a tiež sme išli do baru rovnako ako Justin. Nebudem sa predsa kvôli nemu obmedzovať. Vošli sme dnu a do nosa mi udrela mne známa vôňa alkoholu. Ryana som ťahala smerom k baru. Hneď sme si obiednali celú fľašu whisky a k tomu dva poháre. Obaja sme si naliali do pól pohára a rýchlo to do seba kopli. Takto sme to opakovali asi 10 minút v kuse a ja už som pomaly cítila že ma to trošku dosť chytá. Všetko sa mi točilo, ale bol to skvelý pocit a mne sa to páčilo. Otáčali som sa okolo seba a v rohu videla ako sa Justin olizuje s nejakou babou no bolo mi to jedno. Hlavu som otočila smerom k Ryanovy a zbadala, že sa na mňa pozerá tiež. Hlavou mykol smerom k východu a ja som prikívla a cupitala za ním ako poslušný psíček.

Fucking life ...Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon