yagiz
ufuk**** 37. bölüm
ufuk: Yağız ne zaman uyanacak
ufuk: Sabahtan beri uyuyor.
kerem: İlaç uyku yapmıştır
ufuk: Tamam.
kerem: Benimle tavırlı konuşma kırarım kolunu
ufuk: Tavırlı konuşmuyorum.
kerem: iyi
ufuk: İyi.
-görüldüyağız'ımdan devam
Yüzüme sert bir şey çarpınca söylenerek uyandım. "Bu ne ya?"
Gözümü açtığımda yine Ufuk'un kolu yüzümdeydi. Elini tutup aşağıya indirdim. Elimle yüzümü sıvazladıktan sonra tavana boş boş bakındım. Kurumuş dudaklarımı dilimle ıslattım.
Havalar inanılmaz soğumuştu ve odamız da soğuktu. Soluma dönüp duvar ile aramdaki bağı kestim çünkü gerçekten çok soğuktu.
Ufuk'un yanına bıraktığım dövmeli eli elime kenetleyip diğer elimle koluna sarıldım. Başımı omzuna yaslayıp kolunu sardığım elimle göğsüne şekiller çizmeye başladım.
Parmağımla 'seni seviyorum.' ardından 'ufuk' yazdım. Başımı omzundan kaldırıp yavaşça yanağını öpüp geri eski halime döndüm. Çok seviyordum salağı...
Ufuk elini elimden ayırıp sırtıma yerleştirdi ve beni göğsüne doğru çekti. "Üşüdün mü?" dediğinde başımı aşağı yukarı salladım. "Uyandırdım mı seni?"
Ufuk hiç lafını esirgemeden "Evet." dediğinde dudaklarımı büktüm. Başımı kaldırıp kaşlarımı çattım. "İyi çekileyim ben, uyu sen." alındığımı belli eden ses tonuma gülüp sol kolunu başının altına yerleştirdi, sağ kolunu belime yerleştirdi. Dengemi koruyabilmek için elimi göğsüne çıkartıp yerleştirdim. Elim rahat durmayıp göğsünün üzerinde parmağımla yuvarlaklar çizerken Ufuk'un mavilerine bakıp "Şimdi biz neyiz?" dediğimde Ufuk kaşlarını çattı. "Ne demek neyiz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARBAR | GAY -tamamlandı
Teen Fiction[TAMAMLANDI] ANGST bir insan, iki yok olan hayat tex-metin karışık !ANGST BİTİYOR SONRA BANA SÖVMEYİN!