•●5●•

114 12 11
                                    

MULTİMEDYADA HİRA SİZLERLE ...

Vücudumun her bir parçası ağrıyordu ve sol ayak bileğimdeki ağırlık dikkat dağıtıcıydı bana ne olmuştu ve ben neredeydim. Hızlı bir şekilde ayağa kalktım bedenimin bu hareketime karşı isyan etti ve başım dönmesiyle geriye doğru tökezledim başım çok dönüyordu. Başımın dönmesi biraz azalınca etrafıma baktım. Burası hayal ettiğim gibi bir yerdi. Etraf camlarla kaplıydı hiç duvar yoktu tavan bile camdan yapılmıştı. Koltuk takımı ve yatak takımında ahşap mobilyalar kullanılmıştı.
Burası bir yatak odasıydi ve devasaydı . Kesinlikle harikaydı burayı tek çirkinlestiren karşımda dikilmiş benim tepkimi ölçmek istemiş gibi yüzümü inceleyen adamdı.

AÇELYA :Sende kimsin ?

Yılanın tıslaması gibi çıkan sesim adami biraz şaşırtmıştı ama bu ifade sadece 2 saniye yüzünde yer aldi sonra ise aynı hissiz yüz ifadesine geri büründü .

PARS : Benim adım Pars uzun süre birlikte kalıcaz küçük hanım kaçmaya çalışma çünkü kaçacak yerin yok bu bir ve ikincisi dışarıda gördüğün gibi kar var ve ayağındaki alçı bu durumu imkansızlaştırıyor.

AÇELYA : Ben imkansız lafına tersim biz birlikte aynı yerde bulunmayız Pars .

PARS : Ama şuan bulunuyorsun ve bulunmaya devam edeceksin. Ne üzücü değil mi ?

Küçümseyici bir kahkaha attım.

AÇELYA : Görücez.

Dedim ve yavaşça Pars ' a yaklaştım naptığımı anlamaya çalışıyordu . Yanına geldim ve gözlerine baktım bu Parti'deki çoçuktu ama şuan aklım başımda olmalıydı.

PARS : Napmaya çalışıyorsun?

Ses tonundaki merakı ve kafasının dağıldığını anlamıştım o zeki olabilirdi ama ben daha da zekiyidim bunu bilse iyi ederdi.

AÇELYA : Bunu.

Dedim ve kasık bölgesine alçıda olan ayağımla sağlam bir tekme geçirdim. Bir küfür savurdu. Ayağıma dehşet bir acı saplandı 2 dakika sağlam ayağımın üzerinde zıpladıktan sonra Pars'a baktım iki büklüm olmuştu şuan tamamen savunmasızdı ceplerini aradim ve arabanın anahtarını bulup bir tane daha tekme geçirdim ama bu kez sağlam ayağımla geçirmiştim, bu bana hiç yoktan 15 dk kazandıracaktı. Aşağı indiğimde sol ayağım dehşet ağrıyordu bu beni yavaşlatıyordu . Kapıya abandım ama açamadım. Dövüş teknikleri konusunda iyiydim kapıyı sağlam bir tekmeyle indirmiştim ama 5 dakikam gitmişti. Dışarsı inanılmaz soğuktu ve ben üzerimde partide giydiğim elbise vardı ve ayaklarım çıplakltı sadece sol ayağım alçıdaydı. Araba. Arabayı bulamam gerekiyordu anahtar elimdeydi buradan asla yürüyerek kaçamazdım zaten ayağım sakatı burda arabaya benzer hiçbir şey yoktu . Napıcaktım sağa baktım sola baktım hiçbir şey hiçbir insan bulgusu yoktu. Şuanda panik yapmaya başlamıştım arkamdan topalayarak Pars geliyordu çok sinirlendiği belliydi kaçmaya başladım ama kaçamıyordum sonuçu belli olan bir yarıştı sonunda tepeme bir ağırlık çökmesiyle karlarda yuvarlanmaya başladım çığlık atıyordum çünkü uçuruma doğru yuvarlanıyordum duramıyordum . Bu adam beni öldürmek istiyordu ve başaracak gibiydi. Artık umudumu kaybetmiştim .Derken biri elimden tutmuştu bedenim boşluta sallanıyordu. gözümu açtığımda onun endişeden büyümüş mavi gözleriyle karşılaştım.

AÇELYA : Biraksana zaten beni öldürmek isremiyor muydun ?

Dedim korkudan dolmuş gözlerimi gözlerine kitlemiştim. Dediklerimin tersini yapması için dua ediyordum.

↭ AÇELYA ↭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin