Mimi P.O.V.

'Koliko je lep i divan'
Ova misao mi se vrtela po glavi sve vreme.
Stefan me je jako zabavio, ahh divan jee.

"Pa Mimi nisi mi rekla, da li imas decka" prekinuo me je iz mastanja.

"Nemam" odgovorila sam sa blagim osmehom. Mislim da sam crvena kao papricica.

"Kako je to moguce, lepa si i atraktivna" rekao je to nelako zacudjeno, opet se osmeh izmamio na mom licu.

Priblizio mi se blize i udaljenost izmenju nas bila je svega par centimetara. Srce mi se uzlupao, osatila sam kako mi krv kljuca..

Molila sam Boga da me poljubi, ali nisam zelela da ja njega prva. Imam osecaj da bi bilo cudno, ali je to neka smelost koju ja nemam.

Polagano mi se priblizavao i gledao me pravo u oci, kada su njegove usne konacno dotakle moje osetila sam neku jezu. Svojim jezikom je kruzio oko mog. Prvo me je ljubio polagano a onda je krenuo malo grublje..

Bas u tom trenutku zazvonio mi je mobilni 'Keti'
"Mimi gde si?"
"U kaficu sam sa Stefanom"
"Aa dobro, baka se zabrinula gde si pa sam te zato zvala, kad ces kuci?"
"Ubrzo predpostavljam"
"Vazi caoo" poklopila je nedozvolivsi da joj odgovorim.

Zasto je morala da prekine ova sjajan trenutak, moglo je da traje duze.

"Jel sve u redu" pitao me je pomalo zabrinuto, "Jeste, baka me je trazila, trebala bih da podjem"

Stefan je platio racun i krenuli smo, neko vreme smo cutali, sto mi nije bas odgovaralo.

"Kad hoces opet da se vidimo" pitao me je, i uputio mi ljubazan osmeh.

"Ne znam, sve jedno kad ti hoces" pitala sam ga, ali mi je rekao da par dana nece biti tu, ide kod nekog druga..

Stefan P.O.V.

Mozda ona nije bas moj tip devojke kakvu volim, ali ona zraci svojom energijom i nesto me privlaci kod nje. Kada sam je poljubio osetio sam blagu toplinu, koju nikada do sad nisam osetio.

I ne znam kako cu izdrzati par dana bez njenog osmeha, i ne mogu joj reci zasto i gde idem. Da sigurno bi mi oprostila i poverovala da sam joj rekao 'Ej znas, ja sam opljackao prodavnicu zbog droge pa idem da se sakrijem na neko vteme'

VERUJEM DA ME NE BI NI POGLEDALA VISE!

IznenadjenjeWhere stories live. Discover now