Po 3 měsících
Stephen's POV
Jak jsem říkal, že se Avengers pořád s někým mlátí, tak to už přestalo, teď akorát cvičí nováčky a nás si taky všimli.
Prý, že by se jim kouzelníci mohli hodit, já se s nimi moc přátelit nechtěl, ale Tess ano, takže když jsme byli pozváni k nim, tak Tess byla hned u prahu svatyně a loučila se s Wongem, ale ne úplně, teprve se uvidí, jestli zůstaneme tady nebo u Avengers. Tess s učením nováčků stejně skočila, takže je jedno, kde budeme bydlet.
Tessa's POV
Otevřela jsem portál k Avengers do zasedací místnosti a ti už tam seděli.
Řekla bych, že tohle jim zatím jako ukázka magie stačí. Se Stephenem jsme se posadili k nim a pak už jsme vedli poznávací rozhovor.,,Takže, já jsem Tessa Sydney-Strange a tohle je můj manžel Stephen Strange. Jak jste si po půl roce asi všimli, jsme mistrové mystického umění.
Pokud jsem to pochopila dobře, tak bychom měli s vámi pracovat a trénovat nováčky, že ano?" začala jsem.
,,Přesně tak" začal Stark a začal nám představovat všechny u stolu. Sice jako fanoušek Avengers znám, ale co už.,,Moji maličkost představovat nemusím. Kápa asi znáte, vedle něj sedí Natasha aka Black Window, Clint aka Hawkeye, Bruce aka Hulk a Thor a občas k nám zavítají i z Wakandy nebo přiletí Strážci Galaxie, ale to je jen občas.
A naši nováčci: Sam a Bucky, ty má na starost tady Kapitán.
Vision, to je android, který má v čele kámen mysli, Peter Parker aka Spider-Man, ten je ale můj, o toho se postarám sám a pak Wanda, to je čarodějka jako vy a přítelkyně Visiona a pak tady máme ještě Scotta a Hope, ti jsou Ant-Man a Wasp, ale ty se o sebe dokázají postarat."Pokud přijmete nabídku, tak vám dáme pokoj tady u Avengers a budete mít na starost Wandu."
,,Dobře, my se se Stephenem ještě rozmyslíme a zítra buď přijdeme s kufry a nebo vám dáme košem a zůstaneme tam kde jsme."
S tím košem se zasmáli jen Wanda, Nat, Hope, Scott a Sam s Buckym, s nimi si budu asi rozumnět, ostatní na mě jen koukali.
ČTEŠ
Doctor Strange, já a umění magie [Marvel fanfikce]
FanfictionTessa Sydney jde jednou do práce a srazí ji auto. Její zranění jsou vážná, ale doktor Stephen Strange dokáže, že nic není nemožné. A co se stane potom? NEMÁM PRÁVA NA MARVEL POSTAVY