Halo,halo?

2.4K 40 29
                                    

Dzień dobry wszystkim !

Mam dla was niespodziankę, w którą sama nie potrafię jeszcze uwierzyć ... " Zakochana w Bandycie " ZOSTANIE WYDANA!

I to wszystko dzięki WAM!

Bardzo wam dziękuje za wszystko, za każdą krytykę, za tyle miłych komentarzy, za wsparcie i mobilizacje do pisania, którą mi dawaliście i dajecie. Dziękuje, że mimo moich przerw bardzo dużo z was zostało i dotrwało do końca i pragnie więcej:)
Oczywiście, ze względu na wydanie książki, nie może widnieć na wattpad, więc ci co mieli możliwość przeczytania jej do samego końca to przeczytali " z błędami " :)  

A teraz będzie w jeszcze lepszej " ulepszonej " wersji  i myślę, że książka będzie bardziej na plus niż na minus.. przynajmniej mam taką nadzieje, że wam się spodoba! 


1. Korekta książki nie jest wcale taka prosta jak myślałam. Jeżeli chodzi o fabułę zostanie taka sama, główni bohaterowie również ewentualnie mogą pojawić się lekkie zmiany dotyczące imion i bohaterów drugoplanowych, ale nic wam więcej nie zdradzę na ten moment!  


2. Będę was informować na bieżąco z postępami i z książką także życzcie mi POWODZENIA! 


Mam nadzieje, że większość z was cieszy się tak samo jak ja, ponieważ tak jak napisałam wyżej jest to wasza zasługa:) Wiem, że książka zawierała sporo błędów, które raziły po oczach, niektóre rozdziały były no cóż no creepy co tu więcej mówić haha , dlatego zrobię wszystko co w mojej mocy, aby WAS nie zawieść ! 


BARDZO WAM DZIĘKUJE JESZCZE RAZ !


CAŁUJE WASZA

JUNO

Zakochana w Bandycie  04.06.24 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz