Hepiniz hoş geldiniz aşkoolar umarım bu kitabım daha da iyi olur.
Lütfen güzel yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin love you all ❤️❤️
İyi okumalar...
" Biasınla kamp yapmak için hazırlanırsınız "
Bangchan :Chan gitmek için aşırı sabırsız ve heyecanlı çünkü bu birlikte gittiğiniz ilk kamp. Ayrıca uzun bir süreden sonra ilk defa yalnız kalabiliyorsunuzdur Chan sana sürekli çok mutlu olduğunu söyleyip, sen eşyaları toparlarken sana sarılıp öpüyordur. İşine engel olduğu için Chan'a dönüp " aşkım, heyecanlı olduğunu biliyorum da beni biraz daha oyalarsan gece çıkıcaz yola hadi yardım et hemen gidelim" deyip gülüşünden öpersin chan sana son kez sarılıp hızlıca toparlanmaya yardım eder.
Lee know :
Minho bildiğiniz gibi seni oyalamakla kalmıyor bir yandan da söyleniyordur.
" otele gidelim diyorum istemiyorsun,börtü böceğin içinde nasıl seninle flörtleşicem ben" sen Minho'ya ters bakıp koluna vurursun " neden seninle arkadaş olduğum hakkında hiçbir fikrim yok" minho sana göz devirip kolunu omzuna atar. " bende onu diyorum arkadaş ayağı yapmayalım artık 😉" sen gülüp itirirsin sonunda eşyaları toparlarsınız. Minho tüm üyeleri sinir ederek el sallar ve üyelere " sizi görmeyeceğim için mutluyum uzun süre gelmeyi düşünmüyorum byyeee" der ve arabaya koşar.Changbin :
O çoook heyecanlı sürekli dans edip şarkı söylüyor sen bir yandan kahkaha atıp bir yandan da biasına yastık atarsın. " CHANGBİNN! Yardım et artık bana bak sinirlenmeye başlıyorum." gülerek uyardığın için bin ciddiye almamış dalga geçmeye devam etmiştir. Sen sinirlenip ayağa kalkar ve bin'in üstüne atlarsın bin sana şaşkınca bakarken sen söylenirsin destek aldığın kollarını bin çekip üstüne düşmeni sağlar bacaklarıyla seni kavrayıp sarılır. Sen çıkmaya çalışsan da çıkamazsın belli ki kamp için yola yarın çıkmak zorunda kalacaksınızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🤯 Stray Kids Reactions 2 ✨
FanfictionEvettt ilk kitabımdan nedense devam edemedim bu yüzden 2 skz kitabımaa hoş geldinizzzzzz ❤️❤️😍🙏