~Felnőve~

73 3 1
                                    

Évek óta volt a Ballagás. Akkor adták először a hírekben Dave találmányait. Azóta pár helyen szintén próbáltak Sárkányokat létrehozni, de sehol sem sikerült. Illetve, egy helyen, de a Sárkányok mindent tönkretettek az országban. Emiatt az ittlakók is picit megrémültek. Az osztályunk már nem tartja a kapcsolatot. Egyedül Daveel maradtunk barátok. Varázs már felnőtt sárkány, már párszor repültem is vele. Azóta egy lakásban élünk Saraval s Daveel. Egyelőre baráti körbe tartozunk, s nagyon tágas lakásban élünk. Dave Saranak "ajándékozta" az utolsó srákányt, ezért a kertünk is nagy. Ott él Varázs, Csepp, Sara sárkánya s Szélkék, Daveé. Szélkék, mindig ezen a néve gondolokodom.. A szél nem kék! A munkánk mind mások. Sara informatikus, Dave tudós, mit vártunk volna, én meg edző vagyok. Hozzánk illő munka!  Bár évek óta a Földön 3 Sárkány él, nem vadásznak értük. így Varázsék sincsenek veszélyben. Van egy kedves barátunk, egy kislány. Ma a Parkban sétáltam épp, mikor megint megpillantottam. Ekkor vettem észre. Először, amióta ismerjük, rövidujjúban van. A bal kezén, egy nagy harapásnyom van. Mint egy Sárkányharapás. Én már csak tudom, Varázs párszor engem harapott meg az étel helyett! 
-Hannah! -szólítottam, mire ijedtem nézett rám.
-Igen? Szia. -mosolygott rám, miközben rajzolta a tájat. Gyengéden kérdezgettem.
-Hogy vagy? Mit festessz? Eddig szép! -majd mintha most láttam volna meg- Mi az a kezeden?
-Ahh semmi.. -kínosan húzta rá a rövidujjú blúzát, mire én humorosan megszólaltam:
-Hé, nem vagyok vak! 
-Csak megharapott...-kicsit várt, majd megszólalt-..egy sárkány...
-Varázs? -kérdeztem.
-Ő lila volt.. Fekete szemekkel.-félénken súgta.
-Hol? Ismered a sárkányt? - kérdezősködtem merev szemekkel.
-Otthon. A faluba. Nem.. Nem ismerem... -ahogy beszélt könnyes szemekkel szegényt úgy sajnáltam, mint még senkit soha..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~A SárkányVilág~Where stories live. Discover now