57. Τα Τηλεφωνήματα

53 6 2
                                    

Αφού πήρα πρωινό στο σπίτι του Κούκη, πήγαμε να καθαρίσουμε το σεντόνι του χωρίς να μας δει η μαμά του, όταν αυτή έκανε δουλειές.

Έπειτα γύρισα σπίτι και άρχισα να διαβάζω.

Οι αμέσως επόμενες μέρες κύλησαν χωρίς ιδιαίτερες περιπέτειες.

Αυτή την ηρεμία διατάραξε ένα τηλεφώνημα.

Το κινητό μου χτυπάει και βλέπω στην οθόνη το όνομα "Τζένη". Το απαντώ.

-Παρακαλώ;

-Έλα y/n! Με το 15μελες ετοιμάζουμε έναν χορό σε κάποιες μέρες, για να μαζέψουμε χρήματα για την 5ήμερη... Αφού δεν έχεις σόσιαλ μάλλον δεν θα το 'ξέρεις.

Πράγματι, δεν έχω πια μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Φρόντισα να τα διαγράψω όλα για να μην με εντοπίσει κανείς.

-Όντως δεν το ήξερα... Σε ευχαριστώ που μου το πες!

-Τίποτα... Θα σου στείλω τις λεπτομέρειες σε μήνυμα.

-Πολύ ωραία!

-Τέλεια! Κλείνω.

Και όντως μου το έκλεισε. Τουλάχιστον με προειδοποίησε πως θα το κλείσει αυτήν την φορά.

Η Τζένη -μου 'χε πει ο Κούκης-, πως παρόλο που είναι ιδιότροπη είναι πολύ διάσημη στο σχολείο.

Γι' αυτό είναι κιόλας στο 15μελές.

Παίρνω τηλέφωνο με την σειρά μου τον Κούκη και το απαντάει πολύ γρήγορα.

Παίρνω τηλέφωνο με την σειρά μου τον Κούκη και το απαντάει πολύ γρήγορα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Y/n!

-Γεια σου Κούκη! Η Τζένη μου 'πε για τον χορό.

-Πριν λίγο διάβασα κι εγώ την πρόσκληση και ήμουν έτοιμος να σε πάρω τηλέφωνο!...

-Θα είσαι ο συνοδός μου λοιπόν;

-Μετά χαράς!...

-Χαχαχ... Αύριο είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς, ε; Τι θα κάνεις;

-Πολύ θα ήθελα να την περάσω μαζί σου, y/n...  Αλλά η μητέρα μου είναι άρρωστη.

-Ωχ όχι!! Περαστικά της!

-Ευχαριστούμε... Αλλά καταλαβαίνεις, ίσως σε κολλήσω αν σε δω.

-Καταλαβαίνω, μην σε ανησυχεί.

-Θα τα πούμε άλλη στιγμή...

-Ναι! Τα λέμε!

Τελειώνει κι αυτό το τηλεφώνημα.

Ήθελα να του πω να τους κάνω το τραπέζι αλλά δεν πειράζει. Θα περάσω καλά βλέποντας κάποια Χριστουγεννιάτικη ταινία.

Ίσως επίσης να 'χει έρθει η ώρα να ανοίξω σόσιαλ μίντια, για τα απολύτως απαραίτητα... Θα το σκεφτώ σοβαρά.

Jungkook, Come Be My TeacherWhere stories live. Discover now