' waar gaan we eerst naartoe' vroeg matthy toen we in het park waren. ' ik wil naar de achtbanen' riep bo, ' zullen we eerst even op de kaart kijken' vroeg raoul die de kaart uit zijn broekzak pakte. het park bestond uit verschillende regio's : production central, new york, san Francisco, springfield USA home off The Simpsons, woody woodpackers kidzone, holly wood en natuulijk the wizarding world off harry potter. uiteindelijk besloten we om eerst richting production central te gaan omdat dat het dichts bij de ingang lag. ' beter gaan we in die verschrikkelijke ike achtbaan'zei koen die wees naar een groot paars gebouw met allemaal minions erop. ' jaaaaa kom' zei ik, we liepen naar de fastpass ingang en ik wees met de staf op het bordje. het poortje ging open en we liepen met zen 8e naar binnen. toen het karretje aankwam stapte we in, ik zat naast rob, bo naast koen, micha naast raoul en matthy zat naast milo. tijdens het ritje waren we de hele tijd aan het lachen en gillen. ' deze was zo leuk' zei micha toen we weer buiten stonden. toen we de regio's: san Francisco, springfield USA home off The Simpsons, woody woodpackers kidzone en holly wood hadden gehad kwamen we aan bij new york. ' ohhh een achtbaan van the mummy gaan we daarin' vroeg robbie, het was een zandkleurige soort piramide met beelden van farao's. we gingen naar binnen en stapten in het karretje, dit waren karretjes van 4 stoelen naast elkaar. ik zat op de rij bij robbie, matt en milo. het ritje begon en ik voelde iets bij mijn kuiten kriebelen, alsof er allerlei beestjes overheen liepen. ik gilde, ' schat wat is er' vroeg robbie die mijn hand vast pakte. ik kneep een beetje in robbies hand' ligt dit aan mij of kruipen er allerlei beestjes over mijn benen heen' vroeg ik. matthy lachte ' dat hoort gewoon bij de achtbaan'. op die kriebelende beestjes na was het een toffe achtbaan. toen we ook heel new york hadden gehad was het tijd voor harry potter. de hele dag had ik me hierop verheugt. 'omg' zeiden micha, bo en ik toen we het harry potter gedeelte binnenliepen. het was zo leuk, er waren winkels en achtbanen er was zelfs een hogwarts expres waar je in mocht kijken. ik kocht een super mooie staf, sieraden, (meer) harry potter kleding, wat speciaal snoep en eten voor als we een keer een marathon zouden houden en een butterbear glas. toen het 7.30 was liepen we naar de uitgang. ' dit was echt leuk'zei milo, we stapten het busje en reden naar het hotel.
sorry voor het korte hoofdstuk :(
ik heb veel motivatie maar moet leren voor mijn wiskundetoets wss vanaf dinsdag veel meer
JE LEEST
liefde op het eerste gezicht
Sonstigesdit verhaal gaat over Amber en haar vriendinnen Michaëla en bo. ze gaan op vakantie en de bankzitters ook. komt er liefde uit? #bankzitters